Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Denise Julietta - 13 maj 2009 22:28

Hejsan! Har nästan nyss kommit hem, har fruktansvärt ont bakom ena ögat just nu, måste ta mig en ibumetin och somna i soffan snart tror jag. Mamma är i sandö på nån kurs, och då vågar jag inte sova i min säng. Mörkrädd någon?


Vart inte mycket jobba idag, har jobbat med alf och då sker inte många knop förutom att han låter som en repig gramofon skiva. Har dock ätit massa god mat, fick samma mat som våra gäster eftersom att det blev över efter att vi lagt tallrikarna. Ceviche med pilgrimsmusslor till förrätt, hjortfilé med tryffelsky och mandelpotatis kroppkakor till varmrätt och jordgubbar till efterrätt :D Jag har världens bästa praktik! Har suttit och pratat med kristina jättemycket ikväll också, det är så härligt med alla tips man får från massa olika håll.


Imorrn blir det jobb på dan sen måste jag nog till syrran på kvällen någon gång, fan också hur ska jag hinna med allt? Har mer saker att göra också, men det kanske får bli ännu senare.. Aja, det löser vi imorrn! Dagens problem har varit för stora för att rota i morgondagens :) Nu ska jag bädda ner mig framför tv:n God natt! Denise


Superhuman, you're the world to me. <3

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards