Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

4 maj

Av Denise Julietta - 4 maj 2009 18:42

Hejsan! Även om jag är trött som ett tok så känner jag att jag måste uppdatera innan jag glömmer vad jag gjort dom senaste dagarna.


I fredags så blev det ännu mera öl, swingen dök upp och jag gjorde mig klar medans vi drack lite. Det vart en pizza på kuben innan kakan kom och plockade upp oss och vi åkte till Boda. Det surrades på, om en massa tråkiga saker som CS och fotboll, så jag vart lite halvtrött och ville helst bara somna någonstans. Vid 2 tror jag styrdes det hemåt, med ett antal pitstops och en hel del irriterade människor på vägen. Tro det eller ej, men jag va den som va vaken längst den kvällen, både tobbe och swingen somnade på en gång vi kom hem.


I lördags vaknade jag av att swingen kastade sig ner i sängen mellan mig och tobbe och klämde in sig under täcket. Måttligt less så lyckades jag få honom att gå ut ett tag men sen kom han in igen och tvingade upp tobbe ur sängen och så åkte dom iväg till Holm. Jag pulade på och planerade att åka till kvissle, men sedan kändes det mer lockande att åka ner till kicki på jop's. Där skulle jag igentligen vara nykter, men det slutade med ett par öl och en drink, gott som tusan va det :) När hon slutade så satte vi oss på bussen mot korsta, steffe klev också på och va så rolig för han visste inte hur han hade hamnat där. Uppe i korsta va det ett jävla drag med en massa roligt folk som vi surrade på med och skrattade. Vid 1 började vi gå ner mot stan, tog en jävla tid eftersom det hände en massa saker efter vägen, men ingenting som inte gick att lösa. Det blev en sväng på max innan vi gick hem därifrån. Bättre kväll än jag förmodligen hade fått i kvissle i alla fall :)


 Igår så låg jag och kikade på film i några timmar innan jag och tobbe gick hem till mig och jag översatte färdigt mönstret till min klänning. När det va klart åkte vi ut till mormor och morfar så jag fick lämnade det och prova klänningen. Fan vad snygg den kommer bli när den är färdig, jag är kär! Gjorde mat när jag kom hem och sedan degade vi bara i sängen hela kvällen med morötter och dip och cola :)


På praktiken idag har det inte hänt något speciellt, roliga diskutioner som vanligt bara. Skar av mig ena nageln som precis hade vuxit ut sen jag skar av mig den sist, men det är ju tur att det inte är fingrarna som ryker i alla fall. Träffade kicki och kicki på stan ett tag när jag slutade, gick och letade väskor och skor till balen, men sån beslutsångest jag har över färg på väska! Klänningen är grå i 2 nyanser(mörkade bakgrund och ljusare krimskrams), skorna är vita med silverklack och jag ska ha rött nagellack och läppstift. Någon som kan ge förslag på färg på väskan? Allting ska gå i 50-talstil med mordern tuch. Nog om det, nu blir det en cigg! Denise

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards