Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

23/6

Av Denise Julietta - 24 juni 2008 01:15

Hejsan! Nu sitter jag här igen och har fått slå av min kära musik eftersom mamma är så snäll att dra igång magnus carlsson på högsta volym trots att klockan är efter 1 på natten och sedan öppna min dörr och låta den stå öppen, vad är problemet? Inte fan orkar jag gå och stänga dörren heller, hon är väl sällskapssjuk för att hon åker bort på onsdag så hon får väl ha den närheten en öppen dörr innebär trots att hon är i ett rum långt borta. Ja, vad har jag lyckats göra idag då? Vaknade runt 12 tror jag av att mamma kom in och va datakåt som vanligt, låg kvar tills hon försvunnit och satte mig vid datorn för att fixa en sak som jag hade fått för mig medans jag låg i sängen och funderade. Sedan blev det frukost och en dusch innan vi åkte till härnösand. Mamma va till strumpan för att få massage och akupunktur och sedan bar det av mot sundsvall på en gång igen, vi gick på ica maxi en sväng innan vi åkte hem. Jag slängde i mig lite gröt och sedan åkte jag ner och pussade på matte lite för han va kvar på jobbet fast klockan var över 6, jävla gris att jobba så inihelvete och inte orka umgås med mig. Tur att han har tid att vara med mig på helgerna i alla fall :) När jag hade pussat klar på honom åkte jag till stallet, när jag precis nästan var klar med ryktningen så försvann strömmen och det vart kolsvart i stallet! Tur man inte är mörkrädd, men strömmen kom tillbaka efter kanske 5 minuter bara så det va ju lugnt. Sedan kom regnet, och det bara störtade ner!!! Till slut så trotsade vi regnet och gick ut endå, till slut slutade det i alla fall att regna. Vi tömkörde prinsen, anki hade aldrig gjort det förut så det va meningen att jag skulle lära henne, men jag är ju inte så jävla pedagogisk. Men nu vet hon i alla fall på ett ungefär hur man gör. Borstade av prinsen lite snabbt och gav honom mat innan jag släppte ut honom och gick och hälsade på dom nya hästarna. Fy satan vad dom va små jämfört med Hugur, men han är ju iofs väldigt stor för att vara en islänning också. Sedan tog jag min moppe och brummade mot bergsåker och träffade emma, zofie och erik ett tag innan jag åkte hem och käkade mat och lite vindruvor. Sedan dess har jag suttit här. Nu ska jag gå och krama kudden, god natt!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards