Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Denise Julietta - 29 juni 2008 22:14

Hejsan! Ännu en hel helg att skriva om, sällan det blir så nuförtiden då.


Börjar väl med fredag då, var fint väder när jag vaknade så jag satte mig på altanen och käkade frukost. Sedan blev det till att vara ute och grejja lite i solen tills det vart tid för att packa och göra sig klar innan matte kom och hämtade mig när han slutade jobba. Vi hann bara till silje ungifär innan biljäveln gick sönder, det va ett hjullager som small sönder och då går det inte att köra. Jag drog den snyggaste kommentaren som jag har blivit mobbad för hela helgen- "har hjulet typ låst sig eller?" fan vad jag är blond ibland! Det va ju bara ca. 200 meter svartstreck efter bilen. Vi fick i alla fall åka hem till dom med Lennart och där käkade vi lite smörgåstårta innan vi la oss i sängen och låg där resten av kvällen, min kära pojkvän va så trött att han somnade nästan på en gång så jag fick ligga och kika på tv själv, tack.


I lördags så vaknade jag som vanligt före matte och fick väcka honom, och det är inte det lättaste! När vi hade käkat frukost så åkte vi ner till stan och hämtade jocke som var allmänt bakis, haha! Det kändes skönt att man inte va som han! När vi kom upp till sodalen igen så tyckte agneta att jag skulle dricka öl med henne och eva, så så blev det. Killarna åkte ner till stan och kikade på en bil och jag var kvar med dom och snackade om allt möjligt och passade barnen till och från. Fan vad jag va duktig och läste bamse och härjade på, haha! Senare kom caroline hem med pizza som vi käkade och sedan kom killarna hem med jockes nya bil. Peder kom och jag gjorde mig klar efter mycket om och men. Medans jag och matte höll på att fixa åkte peder och hämtade buicken och sin far, sedan bar det av till åsen, först hem till hassel och drack lite grogg med vaniljvodka, skitgott! Sedan åkte vi ner till dansbanan, men vi kom inte så mycket längre än till parkeringen och ett par svängar upp utanför dansbanan. Vart väl lite strul där, som det kan bli ibland, men vad gör det om 100 år? När dom stängde åkte vi hem till matte igen och gick och la oss och surrade ett bra tag, karlar att fatta saker? Somnade väl strax före 4 ungifär.


Imorse så väckte agneta oss vid 11 tror jag för det skulle komma folk dit som vi skulle käka med. Vi klev upp och städade mattes rum och sedan åt vi soppa innan vi gick och slog igång en film med flickorna. Vi fick för oss att åka och fiska, så jag, matte, jocke, embla och alva åkte till pojkarnas farmor och farfar, men vi hann bara vara där ett tag och inte fiska innan det blev till att åka igen, jocke fick annat för sig. Jag och matte la oss och slappade, eller han sov och jag tittade på tv. Sedan åkte vi och käkade middag hemma hos caroline och lars. När vi hade käkat så åkte vi tillbaka till sodalen och letade ännu en gång efter mattes telefon med mitt sim-kort i, jag har nog letat i över 1 timme efter den sammanlagt under helgen. När jag hade gett upp kom matte ut med den kring sin hals, vilken gris! Han behövde bara leta i 5 minuter och vi andra hade letat ihjäl oss! När den äntligen var funnen så skjussade matte hem mig och jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Nu ska jag ta mig en välbehövd dusch och smörja in mig med lite brun-utan-sol så jag inte ser ut som ett spöke under gatufesten. Byye lads!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards