Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Denise Julietta - 30 juni 2008 23:11

Hejsan! Nu ska jag ta och berätta för er om min enormt intressanta och händelserika dag (not). Den började med att jag vaknade enormt tidigt (!) klockan 10 ungefär, då klev jag upp och gjorde mig lite fika och velade på med emma om vi skulle gå på stan på förmiddan eller eftermiddagen, jag bestämde mig i alla fall till slut för att åka till stallet först. Syrran och Frida kom förbi på en kopp kaffe så jag satt ute med dom ett tag och klockan drog iväg mer än jag trodde så jag slängde på mig kläder och drog till min prins. Tömkörde honom över bommar och ett litet hinder på volt, det klarade han finemang! Sedan vart det finputsning ett tag, flätning av manen, så den lägger sig på plats någon gång, och sedan kom anki ner och pratade häst med mig ett tag. Prinsen kissade som vanligt på gången och gav mig dubbelt arbete så jag fick stressa som en gris för att hinna hem till middagen. Väl hemma bjöds det på pannkaka, inte helt fel det eller. Jag hoppade i duschen och sedan ringde emma och hörde om jag ville hänga med henne och emelie på stan eller birsta, och eftersom jag hade planerat en tur till birsta så blev det dit. Pappa skjussade oss och jag shoppade lös för mer än halva mitt studiebidgad, duktigt Denise! Blev hårinpackning, ansiktskräm, härfärg och en klänning. När vi kännde oss allmänt less på birsta så tog vi bussen till bergsåker och satt där och snackade allmänt skit och tog ett par cigaretter tills det vart för kallt så jag ringde pappa så han fick komma och hämta mig. När jag kom hem så satte jag mig här och har suttit här och slappat sedan dess. Imorgon blir det till att shoppa lite med syrran på dagen, sedan ska jag hinna med att åka till stallet och fixa gf-biljett imorgon också, och förhoppningsvis kanske hinna färga håret också så det är finfint på onsdag när man ska ner på stan för att inviga gatufesten. Nu ska jag gå och nalla minimajsen som står i kylen och frestar mig varje gång jag öppnar där och sedan blir det film och nanna. Take care <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards