Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Denise Julietta - 12 juni 2008 23:57

Hejsan!! Svensk sommar, fy fan! Men hoppas att det fina väder som har varit ikväll håller i sig i alla fall! Ja, min dag. Den började med att jag fick sms av mathias imorse där han frågade om vi skulle käka lunch, så jag svarade ja på det och somnade om. Vaknade igen klockan 11 och flög upp ur sängen, han skulle nämligen hämta mig halv 12. Ringde kerstin och pratade med henne en snabbis och hoppade i kläder. Mathias kom och hämtade mig och vi for och käkade pizza, bra att käka det till frukost liksom? haha! När vi hade käkat så skjussade han hem mig igen och jag kunde verkligen inte sluta pussa på han, varför ska han jobba så mycket? Karlar! Haha! Hemma slog jag igång en film och då ringde catta, skönt att höra att hon mår bra med tanke på vad som hänt. Sedan ringde jag och snackade med lite mer folk innan jag kunde fortsätta se på filmen. Vid 4 kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem och åt middag, taco mums! Efter middagen har jag bara suttit vid datorerna (!) för min har jävlats som fan hela kvällen och så har jag sett på tv ett tag. För några timmar sedan så kom kerstin ner och sa att kenzo va alledes svullen i halsen, fan vad rädd jag blev! Jag vill inte att det ska hända någonting med honom också. Hon ringde till ulltuna, men det blev vi inte mycket klokare av, men jag tyckte att svullnaden gick ner under tiden han låg här så jag hoppas han är bra imorgon. Nu blir det sängen om ett tag, inte för att jag känner för det men. Blir stallet tidigt imorrn så jag kan vara med mathias sen :) Blir nog förmodligen utgång som det lät, och det är ju alltid trevligt! Ska supa mathias under bordet så han inte kan säga någonting om hur jag va i lördags, haha! Nu ska jag kila! Hejs!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 12 juni 2008 01:39

Hejsan! Vilken jävla natt, det hemskaste jag har varit med om tror jag. Kom hem från akuten alledes nyss efter att ha suttit där i säkert 2 timmar. När jag, kicki, danne och fille satt på balkongen hemma hos kicki och rökte så ser vi hur catta släpade efter en bil och sedan ramlade omkull och blev liggande på marken. När hon inte rörde sig så sprang kicki iväg ditåt och när jag äntligen fattade några sekunder senare att det va allvar så kutade jag eftre jag också. Dom ringde ambulansen och jag gjorde allting jag kunde för att få kontakt med henne, men hon rörde sig inte. Till slut kom i alla fall ambulansen och dom la henne på en bår och åkte iväg, jag och kicki fick skjuss upp till akuten och jag pratade med mamma i telefon så hon kunde ringa och höra hur det va med catta för att vi ens skulle få veta någonting. När jag och kicki satt inne på akuten kom snuten och vi fick lämna vittnesuppgifter och skit. Alla vi hade varit med under kvällen och cattas mamma kom dit och alla va hur ledsna som helst, det va verkligen skithemskt att inte veta vad som hände, hur det va med henne och alla ledsna människor. Mamma kom och hämtade oss för ett tag sedan och vi släppte av lite folk i haga och sedan åkte vi hem, nu ska jag försöka sova snart, men just nu känner jag att jag inte kan sova, konstigt eftersom jag inte ville annat än hem till sängen när jag satt på akuten.


Ja, förutom att det vart ett väldigt hemskt slut på kvällen har vi haft rätt trevligt idag. Kerstin skjussade mig till bosvedjan imorse där jag mötte upp malin och hennes mamma och vi åkte till lasse. Hela klassen kom dit och vi grillade korv och åt en massa godis, faktiskt rätt trevligt :) Pappa kom och hämtade mig, kicki och malin när vi ville hem och så släppte vi kicki i haga och jag och malin åkte hem till mig och spelade kort och poppade musik i väntan på att alla andra skulle komma hem. Kerstin kom hem först med kenzo från veterinären, han hade tydligen väldiga problem med prostatan, lillbubben min, gud vad orolig jag är för att det är farligt! Sedan kom pappa hem med jordgubbar och sedan kom carro och per och vi fikade. Jag och malin åkte med carro och per till bergsåker där dom släppte av oss och vi träffade mathias och så vi åkte med honom till nadia. Till nadia kom danne, robin, malin, kicki, catta och jag. Vi satt och drack litegranna och snackade en massa. Dom flesta tänkte dra på krogen men det slutade med att bara nadia drog dit och resten till kicki, där det jag skrev om högst upp till slut hände. Nu ska jag kila och hoppa i säng om ett tag, känner huvudvärken komma smygande. God natt allihopa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards