Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 juni 2008

5/6

Av Denise Julietta - 5 juni 2008 09:26

Hejsan!! Gårdagen började med att jag åkte skolbussen till skolan, orkade inte åka moppe! Hade städning i restaurangen på skolan. Fy fan va det va drygt! Varmt och jävligt. Efter skolan gick jag på stan ett tag med kicki och carro, köpte en eyeliner och ett skärp till 50-talskläderna. Efter det gick jag och kicki till IP och kikade på en internmatch mellan GIF och juniorerna. Sedan så åkte jag hem med kerstin och åkte upp en snabbis till mathias där han jobbar och sedan åkte jag hem och solade. När mathias slutade så kom han hem till mig och vi satt ute i solen tills vi skulle käka. Efter maten åkte vi en snabbis till stan, sedan till sodalen och sedan till stallet. Jag hoppade med prinsen, han va hur fin som helst! Kul kul! När jag va klar så åkte vi hem och jag tog en dusch och sedan fikade vi med pappa och kerstin innan vi gick och la oss och kikade på film tills vi somnade.


Imorse så ringde mathias klocka vid 6 tror jag, jag ville inget hällre än att kasta ut skiten och somna om. Till slut klev han i alla fall upp och åkte på jobbet och jag fick sova en timme till. Klev upp och gjorde mig klar och vid 9 kom pappa och hämtade mig och skjussade mig till skolan. Nu börjar min lektion, har bara den här och sen ska jag gå tidigare från nästa lektion och åka med syster upp till härnösand och fotografera hennes examen :) Sedan blir det att åka till syster, vad som händer där kan jag inte skriva ifall min syster tänker snoka. Love to the people <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards