Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Denise Julietta - 18 juni 2008 23:13

Hejsan! Ganska händelselös dag så jag hinner nog blogg i pausen på sex and the city marathonet som jag sitter och kikar på 3:an. Vaknade runt 10 men låg kvar i sängen till typ halv 12, då slog jag igång en film och slöade. När den va slut gjorde jag mig klar och åkte ner till stan och pussade på matte och träffade emma och emelie en snabbis. När jag åkte ut till töva så va vägen avspärrad på en massa ställen och när jag kikade på st.nu så låg det tydligen en långtradare mitt över vägen. Pratade med pappa ett tag, han hade tråkiga nyheter. Sedan åkte jag hem till mamma igen och käkade middag och somnade i soffan efter maten. Sen dess har jag legat i min säng och kikat på sex and the city hela kvällen förutom när jag va till konsum för att köpa lite tröstgodis, jag har ju som sagt lite nikotinbrist för jag har varken snus eller cigg och jag håller på att bli tokig!


Imorgon åker jag med matte och lite mera folk till en stuga i skogen och blir borta över midsommar, det finns ingen mottagning där så det är ingen ide att försöka få tag på mig. Jag kommer nog hem på söndag om vi inte har dödat varandra däruppe ;) Ha en bra midsommar alla mina söta vänner.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards