Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Denise Julietta - 10 juni 2008 15:01

Hejsan! Igår vart det inget inlägg eftersom jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt, men med alla måsten man har så kom jag inte i säng förrens vid halv 12 endå. Ja, min dag började med att jag fullständigt sket i mobilen som ringde i mitt öra en gång var femte minut. Vaknade runt 10 och insåg att jag hade rätt bråttom eftersom jag börjar 10.25, slängde mig ur sängen och började klä på mig och fick ett sms av mathias, han ville att jag skulle komma med en tändare. Jag sprang omkring i huset som en dåre och hittade till slut en ask tändstickor ute vid bastun. Åkte upp till honom med det och sedan fick jag skynda mig till skolan, kom till lektionen typ 20 minuter sent. Vi hade bara betygsnack och så hade dom haft någon utvärdering innan jag kom så vi fick sluta ganska fort. Jag tappade bort alla andra så jag gick och satte mig på altinska och läste tidningen tills jag såg att det satt folk på bryggan så jag gick ner och satte mig med dom tills vi började. Sedan hade vi engelska och såg på 2 avsnitt av serien för att vi skulle få säga att kursen va avslutad sedan och vara lediga idag. När vi slutade gick jag på stan med malin och provade kläder, hittade 2 klänningar som jag hängde undan för jag inte kunde bestämma mig och sedan gick vi och kollade på skor och bestämde mig för ett par knallgula pumps, hur läckra som helst. När vi inte orkade gå mer så åkte jag hem till mamma och åt lite innan bussen till stallet gick. Jag somnade på bussen och vaknade i kovland, livrädd för att somna om igen. Träffade Erik på vägen till stallet och stog och snackade med han ett tag innan jag gick vidare. Eftersom jag va så trött orkade jag inte rida så det vart en halvtimmes longering istället. Pappa kom och hämtade mig när jag va klart och vi åkte hem och åt jordgubbar, mums! Sedan hände det inge mer kul den dan.


Idag så vaknade jag 2 minuter innan mamma ringde och tänkte väcka mig klockan 10, jag sa att jag skulle vara klar på en halvtimme så det vart till att skynda sig. Jag slängde mig i duschen och halsade ett glas nutrilett och sedan kom hon. Vi mötte upp kerstin i bergsåker så jag kunde få pengar och sedan åkte vi till stan, jag bestämde mig för den rutiga klänningen jag hade lagt undan och sedan köpte jag dom gula pumpsen till skolavslutningen. Det blev också en bikini eftersom mitt stora rumpa har blivit ännu större över vintern.  När vi hade kikat klart på stan så åkte vi till birsta en snabbis och handlade mat bl a. Sedan så åkte jag med mamma till hennes jobb och tog bussen därifrån till stan, när jag skulle springa från bussen hem så verkligen spöregnade det, fy fan vad jag blev blöt! När jag kom hem så fixade jag mat och åt, så nu är jag människa igen. Nu sitter jag och mumsar på färsk ananas och känner hur det börjar sticka på tungan, hua! Snart kommer pappa och hämtar mig så då blir det till att åka hem och käka middag och sedan ska jag basta & göra ansikts- och hårmask och skrubba mig lite så man får känna sig fin imorrn på skolavslutningen. Update tonight eller tomorrow. Love <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards