Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Denise Julietta - 15 juni 2008 22:17

Hejsan! Ja, det som skrevs i bloggen sist gick det ju bra med, förutom att jag inte visste vad jag hade att vänta. När jag hade varit i stallet i fredags så åkte jag hem och slängde mig i duschen och fixade mig innan matte, jocke och tina kom och hämtade mig och vi åkte hem till tom. Vi grillade, drack öl och hade trevligt. Men killarna fick för sig att dricka grogg och där började det gå utför, när vi satt i bilen och skulle åka till stan så skulle matte promt stanna och röka så tina vart så irriterad så hon stannade på ett ställe i kovland där dom parkerar typ lastbilsläp och grejjer, där fick bröderna tjurström för sig att dom skulle ha kättingar som hängde på ett släp, men dom fick inte ta med sig dom i bilen och då vart det ett jävla liv! jocke gick åt ena hållet och matte åt det andra, men till slut fick tina in jocke i bilen och då sa vi åt honom att säga åt matte att åka med men då klev han bara ut och dom började gå hemmåt tillsammans. Då vart jag förbannad och klev ur bilen och skulle försöka övertala matte att sätta sig i bilen med det slutade med att jag vart förbannad på han och skrek och satte mig sen i bilen och fick skjuss hem av tina. När jag är hemma ringer matte och säger att han är i stan och att han vill att jag ska komma dit, men lite sent påkommet va? Jag vägrade och gick och la mig och sov istället.


Mamma ringde och väckte mig klockan 7 i lördags och då va det bara att kliva upp, käka frukost och göra sig klar. Då skriver matte till mig på msn att jag skulle få plåstra om honom. Sedan jag ringer honom och får reda på vad som hänt vet jag inte vad jag ska tro, då har han varit ute och slagits och fått sova i fyllecellen, men vilken jävla idiot! Pratade med han ett tag och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte upp till sättna och kollade på bilar och jag va med i birgittas team, men jag tycker inte att jag tillförde särskillt mycket mer än girlpower, som dom kör med :P Det gick troll i körningen för biggan, bilen ville inte gå som den ska och dom satte in henne i fel klass när hon äntligen körde och det bara jävlades. hade en riktigt kul dag däruppe även om det vart lite länge. Vid 4 kom matte, jocke och tina och hämtade mig och vi åkte till sodalen, det va meningen att vi skulle på släktmiddag, men matte ville inte visa sig med blåöga så vi stannade hemma och såg på film. Eller, jag såg på film och han sov. Vid 2 på natten kom mattes pappa in och va full och glad och kallade matte för världsnaturfonden för han såg ut som en panda, det va lite kul faktiskt, tur att jag hörde att dom kom hem för annars hade jag inte haft något täcke på mig när han kom in! haha!


Imorse höll jag inte på att få upp matte ur sängen, men till slut lyckades jag så vi klev upp och käkade frukost med dom andra och satt i köket i säkert en timme och snackade. Eftersom söndagar är perfekta dagar för fiske så blev det även fiske denna söndag, pojkarna hade varit och köpt fiskegrejjer som dom fixade ihop och sedan gick jag och matte upp till deras granne och pratade lite och då sa lennart(mattes pappa) det mest pinsamma på hela dagen "jag gick in till dom här i natt, och denise hade 2 väldigt elakartade myggbett" han syftade på mina bröstvårtor, som han förövrigt absolut inte sett, och jag höll verkligen på att dö! sedan drog jag, matte, jocke och tina ner till kovland och käkade pizza och sedan upp till sodalen och hämade upp en kille, som jag inte kommer ihåg vad han heter, och sedan åkte vi och fiskade. Ingen fick en fiskjävel utom tina som drog upp en pytteliten aborre och sedan gav vi upp för matte och tina ville hem och skita. När dom hade gjort det så åkte vi till en ny sjö, det enda vi fick där va myggbett fy fan vad det kliar nu! Eller jocke fick en gädda på 4,4 kg. Sedan åkte vi hem och dom bestämde att vi skulle åka och käka pizza, igen. Så vi åkte ner och käkade pizza på pompej med pojkarnas föräldrar och syster med familj, alla vart bjudna på mat av han som äger pizzerian, hihi snällt. När vi hade ätit klart fick jag skjuss hem och sedan dess har jag inte gjort mycket. Nu ska jag gå och duscha och sedan lägga mig i sängen och kika på film.

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards