Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 juni 2008

3/6

Av Denise Julietta - 3 juni 2008 22:04

God kväll! Nu är denna soliga tisdag nästan slut också, ska gå och krypa i säng med en film snart tänkte jag. Men som vanligt så kommer det inte bli som jag tänkt kan jag slå vad om. Förutom att jag tvärslockanade vid 11 i lördags så vet jag inte när jag somnade i tid sist. Imorse så hade jag ställt klockan på halv 11, men vaknade av mig själv runt 10. Fan vad skönt det är att vakna av sig själv när man ska till skolan. Klev upp och satt vid datorn ett tag och snackade med Elin innan jag var tvungen att gå och käka frukost. Drack te och åt mackor ute på altanen och läste tidningen. Sedan så gjorde jag mig klar och åkte till skolan, en morgon utan stress, jag visste inte ens om att det fanns i min värld. Hade ingen riktig lektion på storköksteorin, vi bestämde hur vi skulle göra på skolavslutningen och snackade lite och sedan fick vi sluta. Åkte till altinska och kom inte in på bakgården med moppen så jag vart tokig på lastbilen innan jag såg att det faktiskt fanns en plats jag kunde parkera på. Satt ute i solen ett tag med carro och sandra och sedan gick vi in och jag la mig och halvsov på en soffa i korridoren tills vi började engelskan. Såg ett avsnitt av serien och sedan diskuterade vi lite om självmord och mord på skolor innan vi fick sluta. Jag åkte på affären och köpte jordgubbar och vindruvor och sedan åkte jag hem och la mig på en filt i solen. Vid fyra käkade vi middag och sedan fick jag skjuss till stallet. När jag kom ner på vägen så träffade jag Erik och blev stående och pratade med honom i minst en halvtimme. Sedan så tog jag en tur runt åkrarna och sedan vart det lite dressyrjobb på banan, gick finemang. När jag va klar så kom pappa och kerstin och hämtade mig och vi åkte hem, satt och drack te ett tag med kerstin innan jag hoppade i duschen. Sedan dess har jag mest suttit här, vi hade främmande ett tag men dom åkte strax efter jag kom ut i köket, undra varför? Haha! Nu ska jag fan gå och lägga mig och kika på film fast jag inte är ett dugg trött! Är städning imorrn på skolan och sedan tänkte jag hinna gå på stan och hitta en tröja eller blus som jag kan ha på lördag, jag har nämligen insett att om jag käkar nutrilett tills på lördag så kommer jag i min 50-tals kjol :D Så den ska jag ha på bilutställningen och sedan på kvällen blir det mer "raggarbrud" kläder. Ska bli kul kul! Byee!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards