Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Denise Julietta - 18 augusti 2008 17:34

Hejsan! Idag har jag stuckit näsan utanför dörren i typ 5 minuter högst på hela dagen! Jag skulle igentligen till stallet idag, men eftersom det spöregnar så sket jag i det. Har städat i typ 3 timmar idag, så nu är det fint på mitt rum, toa och hall :) Jag blev klar ganska precis tills det att nationshoppnings finalen började. Såg på den, men lyckades missa 2 av dom 4 svenskarna :/ Och inte gick det bra för dom heller, slutade 8a. Tommy och Emma kom förbi en sväng förut också så jag snackade lite med dom innan dom skyndade iväg igen. Jag tog nyss en dusch och nu sitter jag och väntar på matte som ska komma hit, och nu ringde han och sa att han va påväg! :D Herregud vad jag tycker om min karl, världens bästa! Nu ska jag kila, take care!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards