Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 augusti 2008

3/8

Av Denise Julietta - 3 augusti 2008 16:53

Hejsan! Ja, som sagt så va det ju stöde marknad som gällde igår. Matte, jocke och tina kom och plockade upp mig ett tag efter att jag hade bloggat. Tog första ölen på vägen upp till sodalen, dunkade musik och hade det trevligt. Vi stannade till ett tag hemma hos matte, bytte bil och åkte till stöde. Där kollade vi lite, matte kastade pilar och bollar och vann en massa saker, satt i öltältet och matte gick och spådde sig, haha! Hon hade även sagt en massa saker som stämde. Efter det va vi nöjda och åkte tillbaka till matte. Drack lite öl och smirinoff och hade det trevligt och sedan åkte vi upp till gunno där det va lite folk. Alla va jättesnälla och jag hade riktigt kul. Vid 1 någon gång började jag må dåligt så matte ringde efter jocke som kom och hämtade oss, när vi kom hem till dom slängde jag av mig kläderna och tvärslocknade i sängen.


Vaknade vid 9 imorse och slog igång tv:n och väntade på att matte skulle vakna. När han vaknade gick vi och käkade frukost och sedan la vi oss och såg på film. Vi låg kvar där till dom skulle röra oss mot stan så dom skjussade hem mig och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Nu kommer mamma, vi ska gå och se på sex and the city så jag måste röra mig. Bye suckers!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards