Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 augusti 2008

4/8

Av Denise Julietta - 4 augusti 2008 21:53

Hejsan! Igår vart det som sagt SATC filmen, den va verkligen hur bra som helst! Just love it! Åkte hem och la mig och kikade på en film sedan och slocknade ganska så fort.


Och vad har hänt idag då? Jo, imorse när jag vaknade så bestämde jag mig för att jag skulle gå ner i vikt igen så jag tog mig lite pulvershake till frukost och sedan la jag mig i soffan tills kerstin kom hem. Satt och snackade med henne och sedan kollade vi lite på valp-bilder, veronika är sugen på att sälja en valp till oss så vi får väl se om den är intressant eller inte. Det skulle ju faktiskt vara kul med en till liten krabat här hemma :) Sedan vart det en sväng till stan och sedan till birsta och kollade på sängar. Efter det åkte vi hem och gick ut och gick efter bovägen, fan va skönt det kändes, jag måste komma igång igen nu! När vi kom hem så va det bara till att slänga sig i duschen och göra sig klar och sedan åkte vi till biteline och käkade och såg på gif-helsingborg. Men eftersom jag inte är så jätteintresserad så ringde jag siri när jag hade ätit upp och gick och mötte henne för en lite promenad och snack om allt möjligt. Jag förstår inte hur en människa kan vara så härlig som henne, hon är bara så go! När klockan vart slut på matchen så gick hon med mig tillbaka till biteline och jag åkte hem. Har inte gjort så mycket sen dess, nu vet jag inte om det blir sängen och film eller om det blir soffan och tv, det beror vad som har att erbjudas. Med det säger jag god natt till alla er sötisar :)


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards