Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Denise Julietta - 16 augusti 2008 12:28

Hejsan! Gårdagen var faktiskt en riktigt bra dag. När jag vaknade ringde jag mamma som va i sättna, så jag tog och åkte dit och kollade på lite brumm brummare. Det vart inte så många repor jag hann se eftersom bilarna gick sönder på löpande band, men det gick desto bättre för dom som inte bilarna gick sönder för- tore satte nytt personbästa och biggans bil funkade för en gång skull, dock inte klockrent men endå. Gick säkert bra för fler jag känner också, men det kommer jag inte ihåg nu. Vid en sådär halv 5 åkte jag hem och då övertalade emma mig att jag skulle hänga på hem till tommy så jag fixade lite, åkte ner på konsum och köpte groggvirke och sedan hem till twins. Vi lyckades ju naturligtvis missa bussen så vi fick sitta på hållplatsen i typ en halvtimme och vänta på nästa. Vi hoppade av vid pizzerian i ljusta och sedan gick vi till tommy, ringde honom på vägen och lurade honom så han blev tokig så emma erkände att vi bara hade lurat honom. Väl hos tommy va det trevligt, vi drack och skrattade och försökte skämma ut varandra. Vid kvart i 11 gick vi till bussen, vart en massa sång och härj där. När vi kom till navet så väntade matte på mig där så jag åkte med honom hem till honom, jag kunde inte sluta skratta, jag tror nog han va lite less på mig tillslut, haha! Hemma hos han så fick jag en jättesöt flaska med likör som luktade jättemums, ska bli kul att smaka på den. Vi myste ett tag och sedan slocknade jag äntligen och fick slippa mitt pannknack.


Nu på morgonen har jag tvingat matte att gå och hämta dricka åt mig och allt möjligt, stackarn. Han lämnade även dörren öppen och varje gång jag har vaknat till så har jag inte haft nått täcke på mig, hoppas ingen har kollat in!!!!! Det kom även in 2 katter som har hållt på att skrika så jag blev tokig så jag fick kliva upp och släppa ut dom. När jag klev upp och käkade frukost så va det typ 10 kattungar i köket som också tyckte om att skrika, inte det roligaste att höra på när man är bakis, men dom är så söta så jag förlåter dom. Jag kom hem för typ en timme sen och nu ska jag väl gå och rasta kenzo och hoppa i duschen, syrran kommer och hämtar mig om typ 2 timmar och skjussar mig till jobbet. Känner mig inte alls pepp på att jobba, men det är tur att det är ett roligt jobb så jag står ut endå. Vi får se vilken tid jag slutar ikväll, hoppas det blir tidigt så jag kan åka upp till matte eftersom han har fest ikväll. Känns lite tråkigt att missa det faktiskt när jättemycket folk ska dit. Men nu ska jag kila, take care.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards