Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Denise Julietta - 10 augusti 2008 23:34

Hejsan! Nu har jag som vanligt flera dagar att skriva om. Jag tar väl och börjar med fredag då. Efter att jag plockat ihop det jag skulle ha med mig till mamma så åkte jag dit. Ringde jimmy och bestämde att vi skulle ta nästa buss till stan och gick och mötte honom på busshållplatsen. Vi gick först och letade födelsedagspresenter åt alicia och matte och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi hade hittat presenter så gick vi och letade efter en skjorta till mig, och jag kan med säkerhet säga att jag har aldrig varit med om en kille som är så, vad ska man säga, tolerant som jimmy. Han följde med mig in i varje affär och så hjälpte han mig att leta, han hittade till och med snabbare än mig, sjukt? Hittade till slut en som jag gillade så jag köpte den och sedan sprang vi till bussen för att hinna åka på samma biljett hem. Vi drog hem till mig och spelade lite tv-spel, jag vann såklart! ;P Senare så drog jag hem till alicia på 18-års fest, hade så trevligt man kan ha när man är den enda nyktra på festen, men det va jättekul att träffa alicia och siri igen och träffa så mycket nytt folk. Vid 12-halv 1 drog jag hem.


I lördags så ringde matte och väckte mig kvart över 9, vad är det för fel på karln när han är bakis? När han är med mig ska han minsan inte vakna även om jag väcker honom 10000 ggr efter klockan 11, haha! Pratade i alla fall med honom tills jag va tvungen att gå och duscha och fixa lite innan jag skulle åka och jobba. Herregud vad nervös jag var för att servera, men det gick bra och det var jättekul! Jag stog även i baren den sista timmen, vilket var första gången och jag stormtrivdes. Vid halv 12 fick jag sluta och då fick jag skjuss hem till matte som så snällt låg i sängen och väntade på mig :D Jag tror nästan att jag pussade sönder honom, herregud vad jag hade saknat honom under hela veckan. Det va så skönt att somna med hans armar runt om mig, himmelriket!


Imorse vaknade jag vid 11 och tvingade matte att kliva upp, vi tog en rök och gick och la oss igen tills vi skulle åka till stan, men när vi gick ut genom dörren insåg matte att han inte hade någon bil. Han ringde agneta så hon kom och hämtade oss och så åkte vi ner till mattes syrra för alva fylde år idag, tyvär fick hon ju ingen present av oss, men hon fick pengar och så skulle hon och matte åka och köpa någonting sen. Hon är så söt alva, hon riktigt sken som en sol hela dagen och visade upp alla fina saker hon hade fått. Vi fikade litegranna och sedan åkte vi ner till stan med jocke och tina för att hämta mattes bil och sedan hem till honom igen och kollade på zorro. Vid 5 så åkte vi ner till caroline igen och käkade middag och efter det åkte vi tillbaka till matte och såg klart på zorro innan matte va tvungen att åka och slå av vattnet på nån affär och då skjussade han hem mig på samma gång. Har legat och kollat på tv sen jag kom hem och nu ska jag försöka hålla mig vaken till 3 inatt då terrängritten börjar, den slutar 6 imorgonbitta så jag tror jag ska gå och lägga mig nu och sova till 3 så jag orkar se på det. Vi får se hur det går. Nog för den här gången nu!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards