Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 augusti 2008

7/8

Av Denise Julietta - 7 augusti 2008 23:36

Hejsan! Another days has gone by. Det känns som att jag springer genom livet trots att jag ligger i soffan mest hela dagarna, hur kommer det sig? Dagen har i alla fall bestått av att jag vaknade imorse, tog mig lite frukost och la mig i soffan. Låg där tills tv:n började leva sitt eget liv, då satte jag mig vid datorn. Det är ju inge kul att gå utanför dörren när det regnar, och regnat har det ju gjort idag. När Kerstin kom hem så åkte vi och käkade på robertos och sedan fick jag skjuss till stallet, det va så skönt att slippa åka moppe! Väl där var det en massa folk nere på ridplanen så jag gick ner för att se vad som stod på och det visade sig att det va folk som va där och kollade på katla och ange red saga samtigt. Stog där och snackade lite allmänt innan jag insåg att klockan hade sprungit iväg alledes för mycket så jag fick stressa med att ta in prinsen och göra han klar. Naturligtvis så hade ju han rullat sig och såg ut mer som en nylöjd åker än en häst så jag hade det jag gjorde, men jag tycker jag gjorde det bra när jag fick ren hästen och fick på honom sadel och träns på 20 minuter, wiho! Började skritta med honom så han va uppvärmd tills annika kom. Jag fick först visa henne vad jag brukade göra och sedan sa hon vad hon tyckte jag gjorde fel och sedan så fick jag träna lite enligt det akademiska, och det va hur kul som helst! Hon bjöd upp mig och kerstin till hennes gård där hon ska visa när hon rider sin häst, det ska bli hur kul som helst! När jag hade släppt ut prinsen i hagen så gick jag ner och kollade när anki tränad med hugur, han såg verkligen ut som en helt annan häst, skitkul att se! När dom hade tränat klart så fixade jag lite och sedan åkte vi hem. Har sett på tv sedan dess och nu ska jag gå och lägga mig och se på jalla jalla! jag bara älskar den filmen. So long good bye I'm going now!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards