Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Denise Julietta - 17 augusti 2008 23:37

Hejsan! Min dag är inte mycket att skriva om, eftersom ingen ville gå med mig på selånger så har jag legat hemma i soffan och kikat på gamla 90-tals filmer hela dagen. Däremot så ser jag fram emot veckan som kommer nu, kommer bli en bra avslutning på sommarlovet, då allra helst fredag+lördag då jag och kicki ska på härefestivalen, kommer bli kanoners! Nu ska jag slå igång en film och invänta john blund. Natti


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 17 augusti 2008 01:07

Hejsan! Nu sitter jag här igen och tänkte uppdatera om min dag eftersom alla är ute och festar och jag har precis kommit hem från jobbet och ingen vill vara social med mig. Efter att jag hade uppdaterat förra gången så gick jag och duschade och gjorde mig klar och sedan kom syster och hämtade mig och skjussade mig till jobbet. Det var värsta yra brölloppet, men det har flytit på. Jag stog i baren idag igen, skitkul! Fick jättegod mat också, när jag frågade Johan vad det var i den så svarade han "ko, vin och hemligheter" och det lät så himla roligt! Slutade kvart över 12 så då kom pappa och kerstin och hämtade mig. Nu ska jag dricka upp likören, som jag bara va tvungen att smaka på och den va helt underbart god, och sedan ska jag gå och lägga mig så jag orkar med antingen selånger eller sättna imorrn, vi får se vilket av dom det blir.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards