Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 1 augusti 2008

1/8

Av Denise Julietta - 1 augusti 2008 21:43

Hejsan! Fy bubblan vilket tråkigt väder det har varit idag! Det är ju nästan så att man blir deprimerad igen. Men hur dåligt vädret än har varit idag så har det faktiskt varit en bra dag. När jag satt och käkade frukost så ringde jag matte som sa att han skulle åka till mig alledes strax så jag slängde mig i duschen och gjorde mig klar. När han kom så åkte vi till skönsmon och hämtade tom och sedan åkte vi på biteline och käkade, gotta! Skjussade tillbaka tom till skm och sedan åkte jag och matte ut på birsta och han köpte en födelsedagspresent åt jocke. Sedan åkte vi hem till mig och slog igång en film och myste ett tag tills jag va tvungen att åka så jag fick skjuss till bergsåker där jag tog bussen till dianas jobb. Jag satt där med henne tills hon slutade och då åkte vi till travbanan, gick runt till stallbacken och träffade erik, va in i stallet och kollade lite på hästarna och sedan gick vi ut och satte oss på läktaren och kollade. Det gick väl inte så jättebra för erik i hans lopp, hamnade väl någonstan i mitten. När det började bli för kallt så ringde jag pappa och åkte hem. Nu ska jag gå och kika på tv och ta det piano, ciao!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards