Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 augusti 2008

6/8

Av Denise Julietta - 6 augusti 2008 22:38

Hejsan! Snabb bloggning i pausen nu då! Jag tar och börjar med gårdagen, den kan inte ha varit allt för intressant för jag kommer inte ihåg vad jag gjorde? Jo, just det! Minnet! Jag åkte upp till stallet någon timme efter jag vaknat, prinsen hade tappat en sko så det blev ingen ridning, anki sa att jag fick rida hugur, men då hade vi snackat så länge så jag hann inte. Pysslade om prinsen och sedan åkte jag hem till töva och gjorde mig iordning och brummade hem till mor. Käkade lite mat och sedan åkte hon och jag, först till ica kvantum och sedan köpte vi blommor innan vi åkte till mormor och morfar eftersom morfar fyllde år. Fikade där och pratade med släkten, det är så roligt med min släkt, eftersom den är så liten så träffas vi allihopa jämt när någon fyller år. När vi va klara där så åkte jag med mamma tillbaka till skönsmon och tog moppen hem till töva igen. Såg på tv tills jag kände att det va dags att sova, då gick jag ner till mig och såg på en film och sedan ögonlocken.


Och så till dagens övningar. När jag vaknade blev det tv ett par timmar innan jag ringde emma, men då svarade tommy, och inte lite förvånad jag blev över att höra hans mörka stämma istället för emmas, men den lilla sömntutan låg och sov fast halva dagen hade gått. Hon kunde inte följa med mig på stan som jag hade trott att hon skulle göra så jag ringde runt till lite folk, men som vanligt så kan ju ingen när man ringer och vill att dom ska hänga med på en gång. Snackade i alla fall med tessi i drygt en timme i telefon om allt möjligt. Sedan kom kerstin hem så jag åkte med henne ut till birsta och handlade lite stuff jag behövde och provade en herrans massa skjortor. Hittade en jag gillade jättemycket, vi får se om jag köper den imorrn. När vi kom hem igen så käkade vi och sedan satt jag och grejjade lite innan jag åkte ner till bergsåker och slog hål på en timme med emma och emelie. Sedan åkte jag hem igen och la mig i soffan och slöade. Anki ringde förut och sa att hon hade bokat en ridlektion till mig imorrn, det ska bli spännande, har inte ridit för någon på flera år! Synd bara att det gjorde så att jag inte kunde träffa matte när han såg till att han kunde vara med mig imorrn. Be careful what you wish for. Men nu ska jag kila tillbaka till tv:n och se vem som åker ur project runway, god natt!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards