Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Denise Julietta - 11 augusti 2008 21:58

Hejsan! Kan ju i alla fall börja med att tala om att jag gav upp halv 3 inatt, hur fan hade jag tänkt att jag skulle orka vara vaken till klockan 6? Haha! Idag har jag inte gjort särskillt mycket, har bara suttit vid gammeldatorn mest hela dagen och kikat. Gick en promenad med kerstin och kenzo innan middagen. Efter middagen åkte jag med pappa och kerstin in till stan och hämtade lite saker+moppen hos mamma och sedan åkte jag hem till töva och städade och bastade. Mysigt värre med bastu! Har nyss sett klart på CSI NY och nu vet jag inte vad jag ska göra, måste väl lägga mig snart för jag ska hinna åka till stallet och vara hemma igen till 12. Nu ska jag ta och ringa matte och höra om jag fick åka med på kryssningen till riga på onsdag, jobbigt att vara under 18 ibland, men jag hoppas att det går. Tjingeling!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards