Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 29 december 2007

29/12

Av Denise Julietta - 29 december 2007 23:26

Jafan, nu sitter jag här igen.. jag har ingenting att göra och grannen har fest, så även om jag går och lägger mig skulle jag inte somna eftersom jag är EXTREMT ljudkänslig när jag ska sova nuförtiden.. det fick dom ju som sagt känna på imorse när jag va trött :P


Ja, det blev inget med att åka till ange nu ikväll.. när jag kom hem så la jag mig på sängen och ville bara dö för jag hade så ont i magen och mådde illa, fy fan! jag låg kvar i sängen flera timmar och läste HP, klev endast upp och gick och köpte pizza med mamma.. har suttit vid datorn också, och smsat med en snygging.. jag höll på att dö när han ringde, varför är det så svårt att få ord på vad man vill? när jag låg i sängen och funderade kom katten och la sig brevid mig, han är så söt, han kommer och ska kramas med mig när jag är deppig :) men när jag är glad då skiter han i mig, den svikaren! :P ringde ange förut också, hon va med stefan, så jag kanske inte behöver ha så dåligt samvete att jag inte åkte dit.. jag känner att jag endå skulle ha varit ett jävligt dåligt sällskap, trött och lättretlig ;P snacka om att jag skriver osammanhängande för tillfället, ingenting är i tidsordning heller :P men what eveeeer? jag måste bara få skriva lite. just nu sitter jag och lyssnar på den låt som har betydit mest för mig någonsin three doors down- here without you enda låten jag någonsin gråtit av, och bara för det så kommer den alltid vara speciell, för personen jag grät över är en mycket speciell person.. jag tänker ofta på dig, och vart du har tagit vägen.. mitt ex ska bli pappa fick jag reda på idag också förresten, sött va :) mattias, du kommer bli en bra pappa! :) Grattis i massor!


Näfan! nu kommer jag inte på mer.. ska väl ta och slå igång en film och försöka sova trots grannens disco, jag har ju som sagt inte fått sova någonting natten som va..


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards