Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Denise Julietta - 9 december 2007 19:08

Nu är jag väldigt besviken på att det inte finns en bättre version av den här på youtube, den som jag har på min dator har grymmt mycket bättre kvalité än den här! Jag älskar verkligen den här låten, den går runt runt på min dator :D och jag kommer lyssna på den väldigt mycket på vägen till england!


Tanka den gott folk! Dj Freedom- Hang on

Av Denise Julietta - 9 december 2007 18:40

Hejsan!

 Eftersom jag inte bloggade igår så ska jag berätta vad jag gjorde.. Vaknade tidigt eftersom mamma körde igång elvispen(!) i köket, klev upp och var ruggigt förbannad eftersom jag hade blivit väckt.. det gick över efter ett tag och mamma åkte ner på stan så jag tog ett bad och gjorde mig klar.. vid halv 4 så åkte vi och plockade carro och per och åkte ut till min moster och mina kusiner och hade lilla julafton, det blev lite för mycket mat och godis så jag mådde illa och sedan julklappar :D pratade en massa och hade jättetrevligt, min släkt är helt underbar :P kulast va när alla mobbade mamma :P stackarn! hehe! min minsta kusin maximus som är 1 år kom krypandes till mig och jag lekte lite med honom, han grinade när alla förutom hans mamma höll honom, men jag fick han att skratta, rätt nöjd eftersom jag inte är jätteförtjust i barn :P han är så söt, faktiskt! vi åkte väl hem någon gång senare och jag började packa och sedan gjorde jag tsatziki och dippade med morötter, gurka och palsternacka, kikade på en film och somnade.. eller, en sak till hände, innan jag somnade så ropade mamma, då hade månz(min katt) klättrat upp i ett träd och kunde inte komma ner, fan va frustrerad jag vart! men efter ett tag kom mamma in och sa att han hade kommit ner, helt otroligt! sist han satt i ett träd satt han där i 4 dygn :S


Idag så va inte mamma hemma när jag vaknade så jag hade det lugnt och skönt ett tag.. satt vid datorn och tog det lugnt.. sedan kom mamma hem och satt vid datorn ett tag så jag softade vid tv:n istället.. vid halv 3 så åkte vi till kovland och jag provred prinsen, en halvblodsvalack, så jävla härlig häst! jag hoppas hon väljer mig som medryttare.. efter vi va klara där så åkte vi på ica kvantum och handlade resgodis och mat och sedan åkte vi hem och åt.. jag tog en dusch och packade ner det sista och nu sitter jag här och ska göra mig klar snart.. har typ 12 timmars resa framför mig nu :S blir en massa väntetid mellan tåg och buss och mellan buss och flyg..


Hittar jag något internetcafé kanske jag skriver några rader, annars skriver jag på fredag eller lördag när jag har kommit hem :) Ha det så bra allihopa!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards