Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 27 december 2007

Av Denise Julietta - 27 december 2007 23:51

Hejsan! Jag mår skit och ska sova snart, men jag kände för att blogga några rader först. Konstigt endå att jag bloggar så mycket, jag som var så väldigt skeptiskt till det från början.


Ja, vad har jag gjort idag då? Imorse så skrev jag ett sms till Ange att hon skulle ringa när hon vaknade, för jag trodde hon sov, men så ringde hon upp på en gång. Hon var på stan med Fia, dom hade varit där sedan klockan 9 på morgonen, hur orkar man? Vi bestämde att jag skulle åka ner till stan när jag va klar, så jag gick och fikade och fixade mig och satt vid datorn ett tag. Sedan ringde jag Ange och åkte ner till stan och mötte henne och Fia och sedan tog vi bussen till Birsta City. Fan va folk det va där! Hur kan man komma på tanken att ta bilen dit i mellandagarna? Folk måste vara dumma som fan! I alla fall så när bussen äntligen tagit sig in i Birsta så gick vi mot hööks, sa hej då till fia, och gick in på hööks. Jag köpte mig ett par vinterridbyxor, som presentkortet va tänkt till, ska bli skönt att slippa frysa! :) När jag gjort det så gick vi till siba och kollade upp en sak och sedan gick vi till BC. Vi hade bestämt innan att vi INTE skulle stressa något och skita i stressade människor, för sånna fanns det gott om! Vi gick inte i så många affärer, va ingen mening, för ingen av oss hade särskillt mycket pengar och inget speciellt vi behövde. Vi gick i alla fall på duka där jag köpte ett brynstål för presentkortet, nu ska jag lära mig! Har massa pengar kvar där också, så det blir väl en kniv till att utöka knivfodralet med när dom har fått in fler modeller. När vi gjort det drog vi på Ö&B och köpte chips och dricka som vi skulle mumsa på ikväll, och sedan tog vi bussen till stan och sedan varsinn buss hem. När jag kom hem käkade jag lite och städade rummet. Efter någon timme kom ange och vi sjöng lite Ultrastar(singstar på datorn) och sedan åkte vi till sallyhill. Jag känner att jag lika gärna kunnat vara hemma, va dötråkigt för alla va trötta och orkade inte göra något, vi lyssnade på musik och såg på en film. Jag tog 11 bussen hem och har suttit här sedan dess. Nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig och hoppas jag mår bättre imorgon, syrran tror tydligen att jag kommer att vara vaken klockan 10, vi får hoppas att jag är det också, för jag tänker inte ställa väckaren :P God natt <3


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards