Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Denise Julietta - 3 december 2007 22:41

Sqeeze- la isla bonita.

Cover på madonnas låt. den kom 2005 och vi lyssnade jättemycket på den då, och eftersom det var en så himla bra sommar så väcker den här låten underbara minnen!


Av Denise Julietta - 3 december 2007 22:28

Hejsan!


Idag va det då dags för första skoldagen på 7 veckor. började väl rätt lugnt, hade engelska först och satt mest bara och snackade med mina kära klasskompisar om APUn och helgen. vi hade väl rätt trevligt för att vara en engeslskalektion, våran lärare va ju inte i klassrummet. sedan hade vi klassråd, och det sades väl inte allt för mycket, så vi fick sluta ganska tidigt. jag fick tillbaka min ledighetsansökan, beviljad! KUNG! på måndag åker vi till London, ska bli så himla kul! bara jag och mami. i alla fall så gick jag med malin och sandra ner på stan efter det och kollade lite och satt óch snackade lite innan jag kom på att jag kunde ta 3 bussen till bergsåker och sedan skolbussen hem, så jag sprang ner till busshållplatsen och kom precis innan bussen. träffade ingen jag kände, inte ens på tövabussen. hur tar alla sig hem från skolan nuförtiden? alla småpojkarna åker inte med mig hem längre :( väl hemma så satt jag i köket och käkade lite kex innan middan och snackade med kerstin som lagade mat. sedan åt vi pannkakor :) jag satte mig vid datorn efter maten och tog in den till vardagsrummet senare och satt där och kollade på tv och snokade runt lite samtidigt. har väl gjort det fram tills nu då jag tog ner datorn igen och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik jag har fått av en person som alltid skickar musik man mår bra av :) ska gå och lägga mig och se på andra avenyn och försöka somna, det lyckades jag ju inte med förrän typ 3 i natten som va. vafan är det för fel, jag sover ingenting nästan, och när jag sover så drömmer jag hela tiden, jag som aldrig brukar drömma. drömmer gör man när man inte sover tugnt, alltså sover jag dåligt. jag hoppas allting löser sig snart så jag får börja sova igen, kanske är det karma som spökar.. aja, men natti och sov så sött!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards