Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Denise Julietta - 7 december 2007 23:38

Så jävla skön låt :D

Av Denise Julietta - 7 december 2007 23:08

Hejsan! eftersom det endå inte är något bra på tv så kan jag väl passa på att blogga eftersom jag verkligen inte orkat igår och tidigare idag..


Igår så va det skola som vanligt, hade en lektion och sedan låååång håltimme, så jag, sandra och jerry drog hem till mig och sjöng singstar och käkade nudlar :P nu ser jag att jag har suttit för mycket vid msn, det blir msnspråk i bloggen, me NOT like! men vanan är större än allt. jaja, efter hålet så åkte vi ner på skolan och hade idrott, körde styrka(känns i musklerna idag :P) sedan efter skolan så tog jag skolbussen hem, och det gick sakta! varför kan dom aldrig gasa? gymnasiebussen var försenad på morronen också! väl hemma så käkade vi middag och sedan satt jag med datorn framför tv:n hela kvällen typ.


Den här dagen började ju verkligen bra!? nej! jag hade tänkt att jag ABSOLUT inte skulle stressa så jag gjorde inte det heller, och det gick bra tills jag såg att klockan var 8 så jag drog på mig jacka och skor och gick ut och låste. upptäckte att skrivboken inte var med och i den stog allt som jag skulle ha på skolan idag- 4 olika ämnens anteckningar. så jag letade förtvivlat i väskan efter min nyckel och den var spårlöst borta, rev ut allting och hittade nyckeln till slut, typ efter 5 minuter(!) sprang in och hämtade boken och sedan ut igen, sprang till busshållplatsen, och vad händer? bussen är försenad och kommer typ 20 över, precis när jag skulle till att ringa pappa.. bussen ska faktiskt komma mellan hel och 5 över. kom till skolan och fick sitta och vänta på att vi skulle börja, hade jättetråkig näringslära och sedan lunch, blev donken idag... jag känner mig duktig, enda dan vi åt där va idag, har ätit på skolan annars, det är ovanligt i min klass! efter det mitt favvoämne alkoholhantering, pratade alkoholskador och sånt. efter det naturkunskap och jag gjorde nästan klart mitt arbete om bränsleceller.. sedan gick vi i regnet tillbaka till altinska bara för att få reda på att carl-magnus tyckte att det var för tråkigt väder utomhus för att vi skulle behöva ha någon lektion och vi skulle jobba vart vi ville.. trodde han att man jobbar då? nä! pappa kom och hämtade mig och sedan mötte vi upp kerstin och åkte hem.. käkade middag och jag packade mina saker och åkte mot stan, tog ut pengar och gick till forex och växlade.. kändes förjävligt att mina 900 bara blev 67,50 :P sedan åkte jag hem till mamma ett tag innan syrran och per plockade upp mig och jag åkte med till dom. jag och syrran har spelat wii och druckit julmust.. sedan kollade vi på nyaste american pie, typ presents beta house eller vad den heter. den var jävligt bra! :) när den va slut så fick jag skjuss hem och har suttit här och pratat lite i telefon.. min katt ligger i mitt knä och kurrar just nu, så jag ska väl lyfta över han till sängen så får han ligga där och kolla på film med mig nu :) god natt alla där ute :)


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards