Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Denise Julietta - 26 december 2007 20:15

Kul dag?! näää!


Syrran hämtade upp mig runt halv 2 och så åkte vi till farmor, massa mat och bara jobbigt! Varför måste man umgås med familjen? Tur man har syrran och peran i alla fall :) det gör det hela i alla fall lite kul.. i alla fall, va hos farmor alledes för länge enligt mig och när vi åkte kändes det som att farmor tyckte att vi åkte för tidigt, men jag har bättre saker för mig, sådeså! carro och per skjussade hem mig och jag bytte om lite fort och for till kovland.. mamma va med också, jag gav henne grimmskaftet och så fick hon leda in prisen i stallet när han skulle in. hon säger att jag inte tror att hon kan någonting, men det vet jag att hon kan, jag vet också att hon är rädd för hästar innerst inne och jag försöker få bort det :P jag ska få upp henne på hästen också någon gång! ;) jag red inte så länge idag, jag ville rida ut, men eftersom jag skulle bort så vart det mörkt och omöjligt att rida ut :( tränade lite balans idag, mamma fick leda prinsen och jag snurrade runt i sadeln i massa övningar som är läskiga :P sånna man fick göra när man va barn och skulle få balans :P sedan travade jag med långa tyglar, det är svårare än det låter faktiskt, och sedan kantrade jag :D (galoppera med korta stigläder) kul kul :) sedan pysslade jag lite i stallet när jag va klar, försöker lära mamma en massa saker på samma gång, hoppas det går till slut :P synd bara att hon är allergisk och måste gå ut och få frisk luft hela tiden.. :/ i alla fall, när vi va klara i kovland så åkte vi på ica kvantum och sedna hem.. nu ska jag gå och duscha! hej då


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 26 december 2007 11:51

Hejsan!


Jag är sur!! Jag ska rida idag, och hur fan ska jag ta mig dit? aaargh! hur kan man komma på att man ska bjussa på middag klockan 2?! jag missar en sjukt vacker vinterdag på hästryggen, för jag ska på middag hos farmor!


Men nu vart jag helt plötsligt gladare :P dom ringde från mammas jobb och sa att hon vart ledig idag, så nu kan jag få skjuss till stallet :D kuung! men jag missar endå att rida i solen :( får väl traggla på ridbanan idag igen då, jag som tänkte ta en skrittur i det vilda, får väl bli på fredag det då..


Nu ska jag duscha eller bada och göra mig klar och åka ner på storgatan, hej då!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards