Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 december 2007

Av Denise Julietta - 5 december 2007 18:30

Hejsan!


Nu ska jag försöka skriva ett inlägg samtidigt som jag ser på ncis, ska se hur det går.

Igår lyckades jag äntligen somna rätt tidigt, somnade väl runt halv 12, 12 tror jag. Men det gjorde ju inte mig piggare imorse, fick kämpa för att komma ur min varma sköna säng, rummet var däremot svinkallt! Jag käkade frukost och fick skjuss till skolan av kerstin. Hade restaurangen idag, och vilken cirkus! Lasse ville inte hjälpa oss och när han äntligen hade tid att snacka med oss så skällde han bara. Fick typ likadana utskällningar som vanligt typ om att man hade gjort för lite fruksallad och hade jag inte fattat det själv. Men han måste ha varit på krigsstigen idag för jag åkte på 2 rejäla utskällningar! Vi lekte tydligen lite för vilt idag, och sen fanns det ju vissa delaktiga som hade turen och lyckades gömma sig och slapp undan pitbull lasse :P Andra gången han började skrika så gjorde vi ingenting, vi hade gjort, men när han skrek stog vi still, fan va arg jag vart, men lika bra att hålla masken. Sedan lugnade han ner sig som vanligt och började skämta och berätta historier som vanligt, snacka om humörsvägningar :P Måste säga att det va en jävla kul dag i köket emellanåt, men förjävla tråkig och jobbig i början också! I vilket fall, efter skolan så gick jag och jerry ner på stan och jag köpte en dricka och vi satte oss och snackade innan vi tog varsin buss hem. Jag snackade lite med kerstin när jag kom hem och sedan käkade vi kassler och hasselbackspotatis, gott! :) Sedan har jag bara tagit det lugnt, snackat med söt-dennis och en annan sötis. ikväll blir det soffmys bara.. top model på tv:n! see ya


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards