Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Denise Julietta - 30 december 2007 17:35

Hejsan! här sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med maten, för jag är döhungrig! men inte verkar det gå fortare för det :(


Imorse kom mamma in och väckte mig med frukost på sängen, gulligt va :) jag låg och tittade på tv och mumsade i mig frukosten innan jag tog en dusch och klädde på mig. sedan åkte vi ut till mammas arbetskompis och hälsade på henne och hennes små tvillingar, dom va så söta.. jag höll till och med i båda två, jag börjar faktiskt tycka om bäbisar mer och mer, tro det eller ej(!) men det dröjer många år innan jag ska ha egna! vi va väl där i kanske en timme och sedan åkte vi och handlade på kvantum i kvissle, jag köpte hårfärg, så efter maten ska mamma färga på mig :) när vi hade varit där så åkte vi hem och lämnade matkassen och sedan åkte vi till töva och jag hämtade lite saker jag inte hann packa sist.. efter det åkte vi till kvantum i nacksta och köpte lite saker vi glömde i kvissle och sedan åkte vi hem.. jag tvättar, så jag har fixat med det och suttit här sedan jag kom hem... men nu kom mamma in och sa att det va mat, äntligen! take care!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards