Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 26 december 2007

26/12

Av Denise Julietta - 26 december 2007 20:15

Kul dag?! näää!


Syrran hämtade upp mig runt halv 2 och så åkte vi till farmor, massa mat och bara jobbigt! Varför måste man umgås med familjen? Tur man har syrran och peran i alla fall :) det gör det hela i alla fall lite kul.. i alla fall, va hos farmor alledes för länge enligt mig och när vi åkte kändes det som att farmor tyckte att vi åkte för tidigt, men jag har bättre saker för mig, sådeså! carro och per skjussade hem mig och jag bytte om lite fort och for till kovland.. mamma va med också, jag gav henne grimmskaftet och så fick hon leda in prisen i stallet när han skulle in. hon säger att jag inte tror att hon kan någonting, men det vet jag att hon kan, jag vet också att hon är rädd för hästar innerst inne och jag försöker få bort det :P jag ska få upp henne på hästen också någon gång! ;) jag red inte så länge idag, jag ville rida ut, men eftersom jag skulle bort så vart det mörkt och omöjligt att rida ut :( tränade lite balans idag, mamma fick leda prinsen och jag snurrade runt i sadeln i massa övningar som är läskiga :P sånna man fick göra när man va barn och skulle få balans :P sedan travade jag med långa tyglar, det är svårare än det låter faktiskt, och sedan kantrade jag :D (galoppera med korta stigläder) kul kul :) sedan pysslade jag lite i stallet när jag va klar, försöker lära mamma en massa saker på samma gång, hoppas det går till slut :P synd bara att hon är allergisk och måste gå ut och få frisk luft hela tiden.. :/ i alla fall, när vi va klara i kovland så åkte vi på ica kvantum och sedna hem.. nu ska jag gå och duscha! hej då


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards