Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2007

Rubrik saknas

Av Denise Julietta - 28 oktober 2007 14:13

Hejsan! sammanfattning av helgen då..


I fredags så åkte jag på praktiken som vanligt, dagen gick saktare än den någonsin gjort! bara för att jag ville hem och ha lov! sen när jag slutade gick jag ner till storgatan och kerstin kom och plockade upp mig och skjussade mig till stallet.. jag grejjade och red till kvarsätt och tillbaka.. sedan kom kerstin och hämtade mig och vi åkte hem och käkade gomiddag.. efter det så kollade jag på tv och satt vid datorn hela kvällen.. gick och la mig tidigt, va helt slut!!


På lördag så ringde carro strax efter att jag hade vaknat, snackade med henne ett tag innan jag gick och duschade innan pappa kom hem och sedan skjussade han mig till bytesmarkanden där jag mötte syrran.. lämnade in brädorna och kängorna, använder dom endå aldrig.. sedan åkte vi ner på stan och köpte en present till malin och käkade på donken.. och skrattde en massa åt olika folk :P vi är rätt lika varandra endå :P träffade sandra en snabbis också :) sedan fick jag skjuss till stallet av carro.. red till siljegropen och tränad i paddocken.. gick skitbra! fick han att gå i form år båda hållen, va skitstolt när jag red hem :P gick däremot mindre bra att trava volter, men sedan kom jag på att eftersom han är gammal travare så ska han ju kunna trava volter fort också när han ska starta med voltstart.. får komma på ngt annat sätt att få han att lugna sig i traven.. galoppfattningarna gick också sådär, han kunde bara fatta galopp på volt.. bara att börja träna hårt där då! men han är en stark kille som vet vad han inte vill, så man får ont i armarna!!! efter jag fixat klart i stallet kom pappa, kerstin och farmor och hämtade mig.. farmor kom in i stallet och skulle kolla på danne, då gick hon och grimarsharade och höll för näsan och tyckte det luktade jätteilla :P sedan skjussade vi hem farmor och åkte hem..


när jag precis hade dragit på mig mysbyxor och skulle käka middag så ringde kicki och frågade om jag ville dra ut med henne på kvällen... självklart ville jag det hällre än att sitta hemma. :P käkade middag och slängde mig in i duschen, sminkade mig och plattade håret.. sedan fick jag först skjuss till nacksta där jag träffade lai en snabbis och köpte lite dricka.. sedan vidare till kicki i haga.. där drack vi lite grogg, eller jag drack ragnar.. :P provade lite jaeger också, mend det smakar fortfarande skit! :P sedan kom lai och gjorde oss sällskap, vi gick till preem och han köpte cigg åt oss.. tillbaka ner till kicki igen och flummade på där till runt 12 eller vad det va.. då drog vi oss ner mot stan.. gick inge bra för oss att hitta fest, så vi drog runt i stan istället.. träffade lite folk och sedan drog vi med brorshan och petra på max, fick en burgare av tommy :) tack bror! va värsta fyllskallen där som vi satt och asgarvade åt i typ en halvtimme och jag filmade han:P sedan så ringde tommy kerstin och hon kom och hämtade oss och skjussade hem dom sedan åkte vi hem.. jag satt och snackade med en i typ en timme, alkoholen slog till och jag bara skrattade hela tiden :P hehe! eller kanske inte bara alkoholen som gjorde det, charmen kanske också :P gick och la mig vid 3 eller ngt.. sov skitdåligt! när jag vaknade trodde jag att min telefon hade ringt 3 ggr, men den hade bara ringt 1 gång, måste ha drömmt.. :P kommer inte ihåg vad jag sa till mamma heller, bara att det va ngt om bytesmarknaden. hehe! när jag klev upp såg jag på european gigolo och sedan skrev jag det här och nu ska jag åka och kolla om mina saker har blivit sålda.. hej då¨!!!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards