Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Denise Julietta - 4 oktober 2007 19:35

Hej! ursäkta att jag inte har gett er ngt att läsa..


Sen i söndags har jag inte gjort ngt speciellt.. slavat i skolan och tagit det lugnt på kvällarna.. hälsat på farmor på sjukhuset och städat lite..


Igår somnade jag med fötterna på huvudkudden och snus inne, kul det va när ja vaknade 5 imorse! eller inte :P orkade inte ställa klockan, tänkte det är säkert ngn som ringer mig och väcker mig när jag inte kommer på första lektionen.. hann inte sova så länge innan kicki messade och frågade om jag skulle på skolan.. och det skulle jag ju inte, och inte hon heller :P va inge folk där sa amanda :P kollade på blades of glory och hannibal rising för jag va trött men kunde inte sova.. sedan klev jag upp och dushade och fixade innan jag åkte ner till stan och sedan ut till birsta och knäppte kort till legget.. sedan in till stan igen och till västermalm och träffade älexx <3 jag skulle visa A:et, men hon trodde det va modevisning i stan så vi skyndade dit, väl där visade det sig att det va modelluttagning :P vi gick och kollade på kläder istället och hon köpte sig en sjukt snygg tröja! sedan gick vi på charm och hon käkade och sedan kom gill dit och gjorde oss sällskap.. vi tre gick runt ännu mer på stan och hade trevligt :) jag åkte hem med 5 bussen och gjorde mat och gick igenom vad jag behövde till middagen på lördag.. sedan kollade jag på tv, och nu sitter jag här och kom på att jag måste göra läxan tills imorrn!! imorrn blir det huddik :D ska bli nice ;)


 seee yaa!!

Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards