Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Denise Julietta - 22 oktober 2007 22:45

Hej!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, intressant va? :P Måste bara lyssna på ett par låtar innan jag kan somna, tvångstanke jag har.. ska alltid lyssna på en eller ett par speciella låtar innan jag somnar, annars går dom rundgång i huvve på mig :P idag blev det the rockin' bandits- angel girl, som bara är så sjukt bra! :) och sayer brown-the race is on.. kung låt som maggan skickade till mig för ett tag sedan, blev beroende av den :P kanske jag har konstig musiksmak tycker vissa, men jag är verkligen öppen för allt! :P och då blir det lätt att man fastnar för ovanlig musik.. sen har nog bror min bidragit ganska starkt till att jag börjat lyssna på sån musik.. :P


någon som kan ge mig tips på hur jag kan få pengar till snus senast imorgon?! det ligger 2 snusar kvar i dosan, och det är inte ens vad jag klarar mig med på jobbet.. jag har en TIA, det är fanimej allt jag har resten av månaden.. man kanske ska överväga den där påsen med panflaskor som jag har hemma hos mamma.. det är väl i alla fall över 100 kronor i den.. :P ja, jag ska fan åka och ordna det där imorrn efter praktiken! men vem fan ska köpa snusen då? :S jag orkar inte åka till granlholm eller haga.. MEN PROBLEM! kan man inte somna och vakna upp som 18-åring? aja, det får väl lösa sig på ett eller annat sätt.. men puss, nu ska jag sova! ska upp lika tidigt som vanligt imorgon, till ingen nytta! varför ska man jobba för? varför kan man inte få gå i skolan resten av livet? det är bra mycket lättare än att jobba.. men man vänjer väl om sig :P Men sov så jävla gott snokers!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 22 oktober 2007 18:48

Hej!

 Tänkte sammanfatta min helg lite, inte för att den va så jätteintressant men... i fredags efter jobbet kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, kan inte ha varit så skitkul eftersom jag inte kom ihåg det :P gick och la mig och somnade tidigt..


lördag, på dan så vafan gjorde jag :S hmm.. va till tommy och petra en sväng och fikade, in på aveny och hämtade mina knivar och lagade mat.. skulle vara med en kompis, men så blev det ändrat för han kom inte hem förrän sent.. och jag glömde ringa sandra på dan så hon hade bestämt att hon skulle vara med vic.. kul kväll tänkte jag.. men sen va det en kompis som ville komma hit och umgås med mig i alla fall :) vi kollade på film typ hela natten innan vi somnade i mitt alledes för varma rum!


när vi vaknade hade det hunnit bli kallt, helt otroligt! men så hade jag stängt av båda elementen och datorn också.. då va det skönt :P klev upp och käkade frukost innan alla utom jag drog på gif matchen.. jag tog med mig kenzo och gick till ridskolan där jag trodde mina stallkompisar skulle ha lektion, men det va ju inte alls där dom red fick jag veta efteråt.. men det va ponnyhopptävlingar, så jag kollade på det istället.. det va kul :) saknar det lite att hoppa och sånt.. men har inte tillräckligt med intresse när allt kommer omkring, så danne är en perfekt skogsmulle kompis :) när tävlingarna va slut så ringde jag kerstin, och hon sa att dom va på väg hem så dom plockade upp mig och kenzo och vi åkte hem.. sen åkte jag med pappa och kerstin till stan en sväng.. åkte förbi hemköp på vägen hem och köpte frukt.. sedan gjorde jag fruktsallad när vi kom hem och sedan spelade vi kort och käkade fruktsalladen.. kollade på spanglish innan jag gick och la mig..


idag så va det praktik igen.. har gjort en massa saker.. va äcklig mat, så jag och therese käkade bara sallad.. när jag slutade så kom pappa och hämtade mig.. åkte hem och jag gick ut med kenzo.. satte mig vid datorn fram tills det va middag.. käkade och tog en dusch och nu sitter jag här igen..


det va väl allt från mig för tillfället.. undra hur många som läste hela igentligen? det va ju inte en så jätteintressant blogg :P '


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards