Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Denise Julietta - 10 oktober 2007 20:05

Okej, nu vet jag att det va länge sen jag bloggar, men jag blir alltid lika förvånad när jag ser hur länge sedan det verkligen va jag skrev, jag tycker att jag skriver varenda dag :P


Ja, i måndags så va det ju skola igen.. jag minns inte vad jag gjorde :S bra minne! kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på kvällen.. eller jo, jag va ut till birsa och hämtade kortet jag knäppte och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till baken och fixade legg.. sedan kollade vi på skor åt mamma ett tag innan vi åkte hem..


Tisdag.. jag orkade inte gå i skolan, hade inte pluggat till provet eller läxförhöret, så nu har jag 2 läxförhör och 1 prov som ligger och väntar på mig, kul! gick halvvägs ner till stan, sen kom pappa från ingenstans och skjussade mig till stan.. jag gick och hälsade på kerstin på hennes nya jobb och snackade lite hund, som vanligt :D vi måste vara världens hund-nördar ;) alltid analysera utställningar som varit och spåna på kommande :) efter det gick jag och träffade mina klasskompisar ett tag, och lai köpte snus åt mig :) sedan gick jag ner till navet och träffade alex, gill och några till.. stämningen va tydligen inte så bra, så jag bestämde mig för att åka hem.. men naturligtvis! mitt busskort va borta! första gången någonsin jag tappat busskortet.. så jag ringde pappa så han kom och hämtade mig.. åkte med han och kollade på fältet han gjort iordning nere vid gamla ranchen.. inte så jätteintressant, men det va skönt väder i alla fall :) sedan skjussade pappa hem mig och jag degade vid datorn ett tag.. sedan kom mamma hem och skjussade mig till stallet.. jag red ut med natalie och erika, va jättemys i skogen och sedan travade vi ett varv på träningsbanan brevid bergsåkers travbana.. danne va tokig! han älskar verkligen att trava, sötnosen då :) sedan gick vi hem och jag fixade lite i stallet innan mamma kom och hämtade mig.. åkte hem, duschade och kollade på tv innan jag gick och la mig..


Idag så fick jag skjuss till skolan av syrran eftersom jag inte hade nå busskort.. hade kök idag, min grupp gjorde raggmunkar och fläsk.. allting flöt på jättebra! men vi hade så lite att göra också.. jag lekte lite mowgli ett tag när jag hade tråkigt (!) haha! och så la jag upp ett laxhuvud på en tallrik och gick runt med i köket och äcklade alla :P men som tur va så skrattade alla ;) trodde inte alla skulle tycka om mitt lilla skämt :P vi skojjade lite om att gå ut med det i matsalen, undra hur folk hade reagerat om man hade gjort det.. :D haha! käkade golunch och 2 desserter :S gott! efter det gick vi ut och tog en rökpaus innan vi städade och blev klara tidigt.. gick till hb och fixade nytt busskort..  efter det hade jag bestämt möte med min handledare på praktikplatsen jag ska vara på nästa vecka och veckan därpå.. sedan åkte jag hem.. la in lite mer recept på datorn och hittade jättesmarriga drinkar på en hemsida.. sedan fick jag slänga mig i duschen innan pappa och kerstin kom och hämtade mig och vi åkte till syrran och per och fikade.. när jag kom hem satte jag mig här och kom på att jag hade en minneskortsläsare på min dator, har alltid funderat på vad man ska ha i det där hålet, men nu vet jag :D jag som trodde jag kunde ngt om datorer :P nu sitter jag och ser på bonde söker fru och ska göra kvällsfika i pausen och gå och lägga mig och se på tv:n resten av kvällen.. så, vi hörs väl om ett par dagar igen om jag känner mig själv rätt :P eller bara för att jag skrev så, så skriver jag väl imorgon :P


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards