Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Denise Julietta - 18 oktober 2007 19:36

Hej!

 Alla verkar må mer eller mindre dåligt nuförtiden.. och det känns som jag är en av dom.. undra om det är för att hösten är här.. dagarna blir kortare och kortare och nätterna blir mörkare och mörkare.. jag har inte tänkt på det förrän nu, men har jag inte kommit ihåg allting helt galet så mådde jag likadant för 2 höstar sedan, livet såg ut ungefär som det gör idag.. men då hade jag endå vissa små ljuspunkter, de verkar det inte finnas just nu.. när jag tänker tillbaka på den här hösten om ett halvår komme jag säkert tycka att jag överdrev, det är ju lätt att glömma allt det jobbiga, man minns gärna det roliga istället.. det kanske är tur att man har praktik just nu, man glömmer bort allting annat och fokuserar på jobbet istället.. men det blir desto värre på kvällarna istället.. när man äntligen kan slappna av och tänkta på verkligheten så kommer allt tråkigt skjöljande(?) över en som en jättelik våg.. det är lätt att tänka tillbaka på den tiden man har haft, jag kan inte sluta grubbla över det, hur gärna jag än skulle vilja.. jag saknar inte personerna, det kan jag inte påstå, men det va endå härliga tider förr.. och jag saknar billy! jag önskar så att jag hade kunnat ha honom kvar, men jag va tvungen att välja mellan att kunna umgås med min mamma och min hund.. jag älskar mamma för mycket för att jag ska kunna välja bort henne en gång till, och jag vet att billy fick det bra där nere på drottninggatan i stockholm.. men i tider som denna önskar jag över allt annat att jag hade haft honom kvar, jag har ju kenzo, men han är inte min egen.. det är nästan så att jag fäller en tår när jag tänker på billy, men tårar är ingenting värt i min värld längre, det är överskattat.. det har många hjälpt till att se till att jag tycker.. men klumpen i halsen trycker på, det kan jag inte styra.. Men håll huvudet högt och ge aldrig upp, det måste fan va mitt motto, det har jag aldrig tänkt på, men det är efter det jag lever..


Nä, nu orkar jag inte med det där längre.. nu kom en låt som gjorde mig på bättre humör, kan bara skriva när jag är sorgsen :S det bor nog en dold poet i mig :P jag tänkte dra en snabbis om min dag istället innan du är vad du äter börjar.. klev upp och va alledes för seg imorse, men kom ut till bilen 7.33, så jag kan inte ha varit så seg som jag trodde, men jag stressade som en gris också! väl på jobbet så bytte jag om jag fika morgonfika.. började med pannkakorna, och stekte dom enda fram till typ halv 12, seriöst jag stekte pannkakor i 3 timmar!!!!! fatta hur jobbigt det va! sedan så hade vi en jätteservering! över 500 tallrikar som skulle ut! då gick vi för högvarv kan jag lova, alla va skitstressade och fokuserade.. servisen gnällde på köket och tvärtom, jag som inte är inne i det där än bara skrattade åt dom..! :P men så är det överallt.. sedan så fick jag göra massa annat skitgöra, varför en massa sånt idag?! :S jag och affe hade i alla fall ganska kul när vi stog mittemot varandra och jobbade och snackade om en massa vetenskap, han är som mig, kan lite om mycket... tack, jag har träffat en jämlike! det va på tiden.. äntligen en som förstår mig :P therese avbröt oss i alla fall och va frustrerad och sa åt oss att snacka om någonting hon förstog :P haha! sedan så diskade jag och theres varsitt stimm, då blev det vattenkrig mellan henne och hon som är kallskänka, jag kommer inte ihåg vad hon heter :P det va rätt kul att kolla på! :P vid 3 slutade jag och pappa stog utanför och väntade som vanligt, vi åkte upp på hans jobb och hämtade bilen och åkte hem och käkade middag... sedan har jag bara sorterat tvätt och kollat på tv.. det ska jag göra nu också, för nu börjar du är vad du äter! hej då!


  Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards