Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Denise Julietta - 11 oktober 2007 19:40

Ja, som sagt, bara för att jag skrev så igår så skriver jag idag :P


Dagen började med att jag inte orkade kliva upp när jag skulle, vilket gjorde att jag inte hann med bussen jag skulle, så fick ta nästa buss som va pinfull i folk! kom i alla fall bara ca. 2 minuter sent, tack gode gud för att 4:an går förbi utanför GA! :D började med nå grupparbete på naturkunskapen, men jag tror inte någon va ambiös nog att jobba.. vi hade ju bärbara datorerna, och som dom flesta kanske vet så innebär det web messenger med dom i klassrummet och diverse communityn! :P doris den smarte jäveln kollade sin first class och såg att vi inte hade någon idrott idag! tack doris för att du har koll :D så vi drog till åkersvik efter naturen och hade bild.. gick rätt bra för en gång skull, är klar med alla gråskala-uppgifterna nu.. men dom hade jag ju kunnat göra hemma och gjort färgupgifterna i skolan istället, så hade jag inte legat efter som jag nu fortfarande gör.. men i och för sig, förvånansvärt lite med tanke på att jag aldrig är där.. iofs, jag behöver ju inte göra vissa uppgfter, bara dom som jobbar snabbt som behöver göra dom :P jag kan ju inte påstå att jag älskar bild direkt! och absolut inte mjau! jävla markatta! i alla fall, när jag slutade så hämtade pappa upp mig och vi åkte till polisstationen för jag skulle lämna in min passansökan, men tro på fan att den inte va giltig eftersom pappas fru hade skrivit på den! tack för att ni är så bra på att upplysa, kära polisväsende! så, jag och pappa åkte till hans jobb, och på vägen stannade han för att snacka med han som ska bygga våran pool, om det nu blir någon pool eller om det stannar vid drömmar som vanligt? på pappas jobb så fyllde vi i passansökan ännu en gång, och pappas arbetskompis fick skriva under istället.. sedan skjussade pappa hem mig och jag mötte mamma i dörren, som tog med sig min passansökan och åkte till jobbet.. väl hemma slog jag igång en film, men när den började lagga så bestämde jag mig för att möblera om.. bra tänkt denise, men det gick inte så bra! kom på att om jag ställde sängen framför fönstret som jag hade tänkt så blev det dåligt med gardinerna, och om jag ställde sängen mot andra väggen så kunde jag inte hänga upp högtalarna bakom sängen som va tanken.. så det blev "bara" utrensning av skrivbord och bokhylla och upphägning och omflyttning av mina högtalare. äntligen sitter mina högtalare på plats, efter 4 månader, och jag är av med en massa skräp jag gått och stört mig på.. men jag är endå inte nöjd! ville ju möblera om! när jag i alla fall kännde mig klar så gick jag och satte mig här och satt kvar tills jag kännde mig hungrig.. då tänkte jag laga mat, men tro på fan att då fanns det ingen sås! tog med mig några flaskor ur påsen jag ännu inte orkat panta och drog på affären och köpte sås, i snöfallet(!) jag fick en hyffsad chock när jag drog upp persiennerna tidigare! i alla fall, när jag kom hem så kokade jag ris, stekte kött, kokade sås och skar grönsaker.. det blev en ganska god middag med bara tv:n som sällskap :( det är fan det västa som finns! äta middag ensam, men det är ju sällan man behöver det? har inte alls varit så sen jag va 11 år :S kollade på las vegas och navy cis.. sedan va det bara till att diska och göra fint i köket, annars vet man ju hur det låter när mamma kommer hem.. men jag kan förstå henne, det är ju trots allt hon som gör typ allt här hemma, det är inte särskillt ofta jag och micke hjälper till med något, men tro det eller ej, jag hjälper till mer än micke, och han är vuxen! OMG säger jag bara! ja nu sitter jag här och ska gå och se vad anna skipper ska hitta på med micke syd ikväll :P hon är så jävla cool, säga vad man vill om henne, men hon har faktiskt insirerat mig väldigt mycket! hade inte hon haft det där programmet så hade jag aldrig kommit på att jag ville bli dietist.. så, ha det så bra så länge!


Ser du flickan, hon som log så att ögonen tindrade en gång i tiden?

Ser du att flickan fortfarande ler, men ögonen är matta och sorgsna?

Ser du att flickan inte längre glädjs åt det hon tilldelats i livet?

Ser du det kära vän?  


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards