Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Denise Julietta - 7 oktober 2007 22:32

Hejsan!!


Igår när jag hade bloggat så gick jag och la mig och läste.. och tydligen somnade jag med lampan tänd och boken öppen :P bara jag som lyckas? :P haha! mamma kom in vid 5 på morgonen och släckte lampan sa hon!


Idag vaknade jag i alla fall runt 12, vet inte om det va halv 12 eller om det va halv 1.. ngnstans där imellan i alla fall ;P klev upp och käkade frukost och satt vid datorn typ hela dan.. har kollar på alla avsnitt av i en annan del av köping.. är rätt slut efter helgen! mamma kom hem ngn gång på eftermiddan efter hon hade varit i birsta med max mat.. rätt gott, men jag vet inte om jag tycker om det egentligen.. vart för mycket! det godaste va i alla fall fruktsalladen :D tihi.. efter vi hade käkat så kollade vi på tv innan jag tog ett bad, skönt! och sedan kollade vi på en skitbra film på 5:an.. efter det så gick jag och satte mig här igen, nördigt! nu ska jag gå och lägga mig.. kul läsning? söndagar brukar vara tråkiga :P


Måste bara säga att min hund vart BIM på utställningen igår :D och idag va han i tidningen :D men bilden va ful! fotografen visste inte hur man fotade hundar i alla fall! synd att jag missade det, det gick skitbra för rex ventor! Helinn BIR och BIG-4, Kenzo BIM, akeron andra bästa hane, kenji 3 bästa hane med CERT, tinja fjärde bästa tik och min favvo tik haley femte bästa tik med CERT :D synd att man missade det :( hoppas det går lika bra på stora stockholm, för då SKA jag med!!!! :D


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 7 oktober 2007 02:44

Hejsan! sammanfattning på g, vi får se hur det går med alkohol i hjärnan :P


Fredag började med att jag vaknade innan (!) väckarklockan ringde, men endå så kunde jag inte ta mig ur sängen när den väl började tjuta :P pallrade mig upp till slut i alla fall, sminkade mig och drog på mig kläder och åkte ner till skolan.. hade näringslära första lektionen.. gick rätt bra, hade nästan alla rätt på läxförhöret, det är nice ;) efter det lunch, drog ner på oriental kebaben och käkade.. kicki slutade äta när jag sa att det va lammkött, vet inte om det va det, men det smakade som så :P träffade lai och gav han en flaska med sprit och drog upp på altinska och hade alkoholhantering.. vi snackade lite och fick sluta tidigare för vi inte skulle börja med ngt nytt än.. drog ner på stan och träffade alexandra, gick med henne på stan ett tag innan hon drog till tandläkaren och jag hem.. jag dushade och käkade innan  jag tog bussen till älexx i ljusta.. sminkade henne och mig själv och fixade håret och valde kläder.. sedan skjussade hennes mamma ner oss till navet där vi sprang och köpte dricka innan vi gick till bussen som gick till hudik.. satt och groggade på bussen och spelade musik, skämdes lite för alla andra i bussen va så tysta! :P men när vi kom till gnarp hoppade gill och johan på bussen och det vart genast mycket roligare :D vi groggade, sjöng och skrattade... väl framme i huddik drog vi runt lite i stan och drygade oss.. jag gick även fram till en snubbe och frågade om jag kunde få en cigg av honom, fick paketet hans med 4 cigg i :P haha! sedan drog vi till g-festen.. jag och johan stog utanför och drack, då kom vakterna och sa åt oss att flytta på oss, inte så att man inte fick eller? :S hehe! sedan drog vi in.. dansade en massa och hade trevligt... sedan vart allt mycket dystert ett tag, men det gick över och vi drog till suway, körde jag har aldrig där inne och skrattade som tokar.. :P sedan gick vi till busstation.. jag gick och jävlades med en kille som kände dom jag va med, men han märkte aldrig att det va jag, han trodde att det va älexx eller ngn annan tror jag :P sedan kom bussen, ingen behövde betala, soft som fan! :D jag somnade även på bussen :O haha! snyggt? men det va väl tur, annars hade man fått höra på när en kille spydde, inte trevligt! bror min ringde och frågade om han skulle komma och hämta mig i hudik (!) men det behövde han ju inte, jag hade bara drygat med han i telefon innan :P efter 1½ timmes bussresa va vi framme i gnarp.. hemma hos gill tog vi varsitt glas juice innan vi gick och la oss...


Vaknade klockan 8 morgonen efter... somnade om lite halvt några gånger, men det va så varmt så det va omöjligt att sova! till slut vaknade även älexx och johan och vi låg och snackade alla 4.. jag och gill gick ner och rökte och älexx och johan låg kvar uppe och myste tror jag ;P sedan kollade vi på film innan vi skulle åka hem.. fick skjuss på motorcykeln till busshållsplatsen.. jag trodde fan jag skulle dö! va skiträdd! jag litar inte på fordon med endast 2 hjul :P haha! sedan kom bussen och vi åkte med den, sedan till ljusta och hämtade mina saker hos älexx, fick även lite fika, gott för vi hade inte ätit ngt på hela dan.. efter det tog jag bussen hem och började laga mat.. det tog några timmar.. men när jag va klar med det tog jag och mamma varsinn dusch innan vi åkte till mormor och morfar och bjussa dom på 3-rättersmiddag.. det va så himmla gott! när vi va klara där fick jag skjuss till haga där jag mötte kicki och vi gick in till krilles lägehet och började grogga.. lätt lam kväll... men det va kul att köra jag har aldrig med henne och staffan.. vid 1 eller vad det va så drog vi ner till kickis killes jobb.. satt där ett tag innan vi gick in till stan igen.. jag träffade lai och fick en cigg av honom :) sedan tog jag bussen hem och kicki en taxi tror jag :P väl hemma städade jag min säng lite och satte mig här och skrev det hära :P nu vill jag bara ha ngt att dricka och äta och sova! natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards