Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Denise Julietta - 19 oktober 2007 22:58

Hejsan!

 Säg mig, ska min lycka vända nu? Jag tror inte det, men jag är på bättre humör i alla fall.. fattar inte varför, den tid jag tillbringat utomhus idag är att gå från ytterdörren imorse till bilen och sedan från bilen in på aveny.. sedan va jag ute kanske 5 minuter sammanlagt när vi packade ur och i bilen på parken, ut från aveny och in i bilen och typ 10 minuter när jag kom hem och gick ut med kenzo.. är det normalt eller? :S men det har varit en dag med trevliga överraskningar och mycket humor på praktiken :P micke dräpte mig som fan hela tiden borta på parken och en av servtriserna jävlades med mig för jag va praktikant :P jävla branch alltså! kockarna gnäller på servisen och tvärtom! och det är JÄMT! jag och affe hade ganska kul också när vi stog och jobbade bredvid varandra, jag försökte visa min smarta sida, men den verkar inte vilja visa sig och jag blir idiotförklarad gång på gång :P men det va ganska kul när affe gav mig ett tips att jag inte kunde göra som jag gjorde och så frågade jag bossen om jag skulle göra på det sättet affe hade sagt och han sa att jag skulle göra så.. det han inte visste va att det va affe som sagt det till mig och så sa han "det är bra att du tänker till denise" :P haha! så jävla rätt! "det är sådär jag gör, frågar om svaret hos någon annan som vet och frågar sedan om det är rätt, som det är och sedan får jag berömmet för det" sa jag till affe efter det :P that's my way to success :P


Aja, pappa kom och hämtade mig när jag slutade för han hade ingen hemnyckel.. ringde farmor och tackade för teaterbiljetterna och gick ut med kenzo... satte mig vid datorn och skrev om en text som behövde se bätte ut.. den blev bra, men jag vet inte om jag ska säga det.. kanske spräcker ballongen av stolthet som sväller.. sedan va det käk, fläskfilé och hasselbackspotatis, GOTT! sedan gick jag och satte mig här och fixade lite innan jag gick in i tv rummet och käkade chokladpudding och kollade på IDOL, ja jag vet, jag måste ha fått feber :S hade datorn inne i vardagsrummet och satt och snackade med en person :) och givetvis också älsklings dennis! han är verkligen en ljuspunkt i mitt liv :) han finns alltid där och vill muntra upp en och bräcka en i snygga bilar :P han sa att han skulle komma ner och hälsa på mig och lära mig spela gura, ska se om han lyckas med ngt av det ;) :P haha! sen skröt han med att han va typ bäst på estet på gymnasiet där han går på att spela gura :P bara ngn i 3an som va bättre.. men hans första instrument är igentligen trummor och där va han bara typ tredje bästa och det va han sur över :P haha! palla vara sur över att vára bland dom bästa på två instrument, men somliga är ju aldrig nöjda eller :P sedan va det IDOL-finalen, vart förvånad över vilka 3 som vart dom med minst röster.. det fanns ju dom som va sämre! när det va slut tog jag med mig datorn och gick och satte mig på mitt rum.. nu ska jag sova! natti!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards