Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

Passion

Av Denise Julietta - 22 oktober 2007 18:48

Hej!

 Tänkte sammanfatta min helg lite, inte för att den va så jätteintressant men... i fredags efter jobbet kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, kan inte ha varit så skitkul eftersom jag inte kom ihåg det :P gick och la mig och somnade tidigt..


lördag, på dan så vafan gjorde jag :S hmm.. va till tommy och petra en sväng och fikade, in på aveny och hämtade mina knivar och lagade mat.. skulle vara med en kompis, men så blev det ändrat för han kom inte hem förrän sent.. och jag glömde ringa sandra på dan så hon hade bestämt att hon skulle vara med vic.. kul kväll tänkte jag.. men sen va det en kompis som ville komma hit och umgås med mig i alla fall :) vi kollade på film typ hela natten innan vi somnade i mitt alledes för varma rum!


när vi vaknade hade det hunnit bli kallt, helt otroligt! men så hade jag stängt av båda elementen och datorn också.. då va det skönt :P klev upp och käkade frukost innan alla utom jag drog på gif matchen.. jag tog med mig kenzo och gick till ridskolan där jag trodde mina stallkompisar skulle ha lektion, men det va ju inte alls där dom red fick jag veta efteråt.. men det va ponnyhopptävlingar, så jag kollade på det istället.. det va kul :) saknar det lite att hoppa och sånt.. men har inte tillräckligt med intresse när allt kommer omkring, så danne är en perfekt skogsmulle kompis :) när tävlingarna va slut så ringde jag kerstin, och hon sa att dom va på väg hem så dom plockade upp mig och kenzo och vi åkte hem.. sen åkte jag med pappa och kerstin till stan en sväng.. åkte förbi hemköp på vägen hem och köpte frukt.. sedan gjorde jag fruktsallad när vi kom hem och sedan spelade vi kort och käkade fruktsalladen.. kollade på spanglish innan jag gick och la mig..


idag så va det praktik igen.. har gjort en massa saker.. va äcklig mat, så jag och therese käkade bara sallad.. när jag slutade så kom pappa och hämtade mig.. åkte hem och jag gick ut med kenzo.. satte mig vid datorn fram tills det va middag.. käkade och tog en dusch och nu sitter jag här igen..


det va väl allt från mig för tillfället.. undra hur många som läste hela igentligen? det va ju inte en så jätteintressant blogg :P '


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards