Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg under november 2008

Av Denise Julietta - 5 november 2008 12:02

Jag blir så arg!! Förut när jag satt och käkade så ringde det ett nummer som jag inte kände igen, hann inte svara och tur va väl det! Kollade upp landsnumret när jag kom hem, men det fanns inte, så jag googlade på det och det visade sig att det va ett av dom numren som ringer och svarar man eller ringer upp så drar dom en massa pengar av en! Snacka om att jag hade tur att jag inte är så jävla nyfiken och ringer upp.. Varför måste människor hålla på sådär? Fel av dom att bara lägga all energi dom lägger på sånt där och på att skaffa sig ett vanligt jobb? Aja, en varning till alla i alla fall svara inte när +88213213608 ringer, eller inte när nåt +88 nummer ringer! det finns inget land som har landsnummer +88.


Känns tärt att jag har hunnit vara vaken i typ 3 timmar redan när det är 3 timmar tills jag börjar skolan, ska vara i restaurangen ikväll. Hoppas det blir roligare än vad jag känner just nu att det kommer att bli för jag är inge pepp alls! Va nyss och käkade lunch med matte, han va så go och bjöd mig på pizza :) Nu kom min katt och satte sig i knäet på mig så nu får vi se hur det går att skriva, men han verkar bara vilja gosa och inte kliva på tangenterna så det går bra.. Men jag kanske ska ta och göra någon nytta som att till exempel städa mitt rum eftersom det fastnar en hel fotbollsplan under mina fötter om jag går barfota här inne.


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 4 november 2008 21:32

Hejsan! Eftersom det inte blev nå bloggat igår så tar jag väl det nu istället då. Igår när jag vaknade tog jag mig en lite promenad och träffade matte en sväng på vägen och lämnade hans snusdosa och pratade lite med honom. Det va skönt som fan ute, kunde gå ut utan mössa utan att frysa, haha!! Sedan vart det hem och byta om och stressa till bussen. Det va tråkigt som vanligt på skolan, eller tråkigt och tråkigt- hade kul på dryckeslektionen i alla fall. Läraren vi har där är typ världens knäppaste. Skrev prov sista lektionen, bra att man hade pluggat i alla fall 1 timme till det när vi hade haft 4 veckor på oss. Men det gick ju, kommer inte få IG och det är mitt mål. Efter skolan så åkte jag hem en snabbis och käkade lite innan jag åkte till Prinsen. Det vart det hårdträning på ridplanen, men han ville inte alls vara med och jobba så jag vart mest förbannad på honom. Men han fick en massa godsaker endå bara för att han är så söt :) Sedan vart det till att åka hem och lägga sig på sängen och dö!


Idag så har det varit en lång, jobbig och tråkig dag på skolan- genomgång inför nationella på svenskan, kristendomens tidslinje på religionen och en film om presidentvalet på samhälle, hade det inte varit för killen med störst tänder i världshistorien på filmen så hade jag nog somnat! När vi slutade så drog jag ner på stan med kicki, vi gick runt och kollade lite och sedan vart det en kaffe och en choklasmoussetårta på barista där vi spanade in en massa folk som gick förbi. Just ja, jag träffade på siri också som jag stog och surrade med ett bra tag, så kul att träffa henne! Pappa ringde medans vi satt på barista så jag gick och mötte honom och fick min skolkatalog, fan vad många från min klass som va med! Jag va faktiskt i turkiet när dom tog kortet så jag kunde inte vara med. Strax efter det åkte jag hem och har bara tagit det lugnt, håller nämligen på att somna och har varit lika trött hela eftermiddagen. Nu blir det sängen och Tila Tequila :) Natti!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 2 november 2008 19:00

Tja tja!! Jag måste vara världens klantigaste människa!! Jag visste mycket väl att bussen till stallet gick 12.15 idag, ändå så sätter jag mig på 12.30 bussen hemifrån och tror att bussen går 12.45 från stan, måttligt korkad jag är!! Vart så sur nere i stan och ville inte åka hem igen så jag ringde pappa och drog till IP för att fördriva lite tid. Kom att tänka på att jag hade lovat kicki att vi skulle gå på fotboll i sommar, vilket vi aldrig gjorde, så jag ringde henne och sa åt henne att komma till IP och göra mig sällskap. Hade från början inte tänkt stanna och kika, men det blev så endå, man kan ju inte motstå att få "backstage pass" och vara i personalrummet som ligger mittemot giffarnas omklädningrum :P Tråkigt nog så gjorde örebro 1-2 i typ 92 minuten eller nåt, då vart jag arg, kan dom inte vinna när jag är där och tittar för en gångs skull? Efter matchen drog jag hem och tinade upp mina fötter. Nu kommer väl matte snart, jag ska hänga med han och käka och sedan får vi se om vi ska göra nåt mer ikväll. Vi klarar oss nog inte utan varandra fast vi inte är tillsammans, haha! Imorgon är det skola igen, sedan stallet så vi får se om det blir någon update, skulle inte tro det men man vet ju aldrig. Take care!


Love/DeniseN

Av Denise Julietta - 1 november 2008 16:27

Hejsan! Dags att berätta om gårdagen kanske? Så jävla roligt! Efter bloggandet igår blev det en dusch och sedan gjorde vi oss klara och drack ännu mer innan vi tog 11 bussen ner till stan och hem till sabina, där va också catta, carro och moa. Vi satt där ett tag och drack och lyssnade på musik. Vid 12-tiden drog vi bort på aveny, inga problem att komma in där inte eller. Hade riktigt kul, det va drag när bandet spelade och dj:n va helt okej. Dansade gärnet med kicki och resten av brudarna och drack till och med tequila för första gången i mitt liv. Träffade också massa folk man inte sett på ett tag och dansade med en kanin :O Vid halv 3 fick kicki för sig att vi skulle dra vidare, så vi började gå neråt stan men efter halva vägen så ångrade hon sig för hon hade sånna skavsår så vi tog en taxi hem istället. vart uppe ett tag till innan vi lyckades somna.


Idag har bestått av att ligga i sängen och titta på tv och försöka övervinna denna jävliga huvudvärk! Varför mår man alltid som sämst dagen efter en kväll med kicki? Betyder det att man alltid har som roligast med henne kanske? Vi slog igång en film förut och så kom mamma in, då låg vi i varsitt hörn av sängen och sov. Nu hoppas jag maten är klar, för jag är döhungig!! Ikväll är det soffan som gäller :) Slå en pling vetja


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards