Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Denise Julietta - 30 november 2008 16:43

Hejsan! Nu va det några dagar sedan jag skrev sist, men faktikst så hade jag skrivit en massa i fredags men datorn hängde sig så det försvann och sedan orkade jag inte skriva mer. Före fredag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde så jag tar det därifrån. Jag råkade försova mig så jag missade skolan, hade bara tänkt gå på första lektionen men där vart man ju rökt. Jag fick skjuss till stan och mötte kicki. Det vart en klänning och ett halsband till mig, kicki köpte också en klänning som visade sig vara för stor eftersom hon hade hängt tillbaka fel på affären när vi kom hem till henne, jag verkligen led med henne! Vi åkte med kickis mamma hem till dom, där låg vi och kikade på tv ett tag innan vi gick och handlade och hjälpte till med maten. När vi hade käkat så gjorde vi oss klara och sedan gick vi ner på församlingsgården ett tag innan tuva skjussade oss till stan. Vi åkte hem till mig och spelade lite buzz och lyssnade på muisk innan det blev dags för krogen. Träffade en massa trevligt folk som man inte träffat på aslänge där, hur kul som helst :) Träffade också en del nytt folk jag satt och surrade med. Vid halv 3 drog jag och kicki och käkade innan det blev 3.15 bussen för min del hem med mamma, som för övrigt va full som en kastrull ;)


Igår vaknade jag av att mamma kom in och satte sig vid datorn, varför ska hon alltid väcka mig för? Låg kvar i sängen och kikade på tv ett tag innan kicki kom hit, då gick vi och köpte mat på pizzerian. Vid 5 kom matte och hämtade mig, och här har jag en jävla lust att hänga ut honom i min blogg, men det kanske är taskigt. Men kallar han mig sin kompis till folk så vet jag ju inte om jag ska kalla honom min pojkvän fast det är honom jag pussar på och säger att jag älskar, konstigt det där :S jag visste inte att det va så man sa till kompisar. I alla fall, vi såg på film och hade det mys hela kvällen. Imorse vaknade vi för en gång skull ungifär samtidigt fast vi va hemma hos honom. Vi har sett på film mest hela dagen idag också, och vid 3 kanske så åkte vi ner till kovland och käkade innan han skjussade hem mig. Har bara suttit här sedan dess och något mer spännande blir det nog inte ikväll. Jag går nämligen inte utanför dörren om det regnar, haha! Men seee yaaa allihop!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards