Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Denise Julietta - 16 november 2008 20:18

Hejsan! Idag har jag inte gjort någonting! Eller jo, lite kanske, men mest har jag suttit här på mitt feta arshle! Kerstins syster Kattis kom hit förut för Kestin skulle hjälpa henne att träna viltspår med Ruben så jag fikade lite med dom och pratade på. Pappa fick också besök av Jocke och Axel förut så jag fikade med dom också. Rolig dag! Men nu ska jag i alla fall duscha för tommy skulle komma och hämta mig om ett tag för jag ska bort till dom och slå död på söndagskvällen. Imorrn är det skola igen också :( Jag som är så trött, ska det bli såhär en till vinter? Men jag ska i alla fall till Prinsen på kvällen, han fick stå den här veckan för jag kände mig så omotiverad och så visste jag inte hur jag skulle gå i skolan osv, men nu ska det bli hårdträning igen! Men nu måste jag verkligen slita mig, ha det bra alla mina läsare!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards