Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Denise Julietta - 7 november 2008 11:19

Tja tja! Måste bara inleda med att jag är förbannad igen, den här gången på folk som inte kan skilja på mitt och sitt! Snacka om att det är fattigt att behöva sno smink! Nästa gång folk kommer ovälkomna hem till mig så kastar jag ut dom på en gång, så är det bara!


Det va det, det :) Gårdagen bestod av att jag råkade åka bussen ner till stan en timme förtidigt, så pappa fick komma och skjussa mig till stallet. Hade en massa tid på mig och det va så skönt att inte behöva stressa. Red ut med Prinsen, och den tokjävlen skenade med mig, fan vad arg jag vart! Det har han aldrig gjort förut, han brukar bara vägra gå framåt när han är rädd, vet inte alls vad det är med honom. Pappa kom och hämtade mig igen halv 3 och skjussade mig till skolan där vi hade genomgång om vad vi ska säga till 9:orna när dom kommer på besök nästa vecka. Åkte hem och packade och duschade efter det och sedan kom tommy och emma och hämtade mig. Jag och emma gick på birsta ett tag medans tommy jobbade och sedan när han va klar åkte vi hem till dom. Värsta mysiga lägenheten, kommer bli skitbra när dom får ordning! Jag lagade mat och vi käkade och softade, sen kom strandlund och nils förbi och fikade. Vid 11 kom jag väl hem tror jag och dog i min säng.


Tärt som fan att kliva upp klockan 7 imorse! Men jag gjorde mig en kopp kaffe (!) och satte mig på bron och drack, då vaknade jag i alla fall. Åkte in på skolan och va med på genomgången och sedan hade jag ett ärende på stan jag va tvungen att uträtta. Åkte hem efter det och har städat på rummet så mamma inte blir sur, ska väl åka ner på skolan snart och hämta några papper och sedan tänkte jag hinna med 2 bussen hem :) Det blir en helg utan alkoholhaltiga drycken den här veckan, ska bli så skönt att bara slappa och sova och umgås med gos. Nu försöker juzzi lägga sig på mina armar för att jag inte ska skriva så lika bra att jag avslutar nu då. Take care


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards