Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Denise Julietta - 11 november 2008 11:53

Hejsan!! Sitter på skolan och har aptråkigt! Väntar på att nästa drös med 9or ska komma, men det dröjer en halvtimme till ungefär innan vi ens ska börja leta efter dom. I alla fall så åkte jag in med skolbussen imorse och satte mig på skolan och läste tidningen tills dom andra dök upp. Vi letade reda på 9orna och hade först presentation av HR i klassrummet och sedan gick vi med dom runt i altinska, hedbergska och sist bort till åvik. När vi hade visat klart så gick jag, patrik och doris till altinska och tiggde mat, fick lasagne och det va inte så jätteuppskattat från mitt hål, men fick i alla fall mat i magen. Har suttit här i klassrummet sen dess, börjar bli tråkigt som fan! Men snart ska jag i alla fall avlägsna mig och åka till vårdcentralen, nu vill jag bli frisk! Ikväll blir det till att ta det lugnt igen, känner mig verkligen taskig mot prinsen, men vad ska jag göra då när jag inte orkar någonting? Får väl ta och pallra mig upp dit imorrn, kan ju behövas om efter man har suttit inne i 5 timmar och skrivit nationella prov. Mer än så hade jag väl inte att skriva nu, see ya!


www.gratismode.se/?c=5317 - bli medlem och få presentkort eller biobiljetter

Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards