Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Denise Julietta - 20 november 2008 17:21

Hejsan! Idag bloggar jag bara i brist på annat att göra. Min dag har varit långt ifrån intressant! Pappa skjussade mig till stallet när jag vaknade. Tränade med prinsen på ridplanen idag, och oj så du duktig han var, jättefina helt runda volter gjorde vi. Det går att se ridplanen uppifrån om man står vid stallet, det är svinbra när snön ligger för man kan se hur bra man har lyckats med volterna. Mockade och gjorde klart allting när jag hade ridit färdigt, sedan fick jag sitta och vänta på pappa i typ 2 timmar, jag visste att jag skulle få vänta i en timme men hans möte drog ut på tiden. Jag tror aldrig att jag har frusit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde idag! Hade ingen känsel någonstans. I alla fall så hade kerstin gjort mat tills jag kom hem, mumsigt! Sedan dess har jag bara slappat och tagit en dusch, så nu luktar man människa igen, haha! Nu tycker jag att matte ska ta och komma hit, men han skulle komma mellan 6 och 7 någon gång så det är väl bara till att vänta då. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan om det är något bra på tv, annars blir det en film eller nåt, jag måste få tiden att gå! Take care!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards