Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Denise Julietta - 13 november 2008 22:06

Hallojsan! Idag har jag varit hemma och tyckt synd om mig själv, det får man faktiskt lov till att göra ibland också. Jag tyckte nämnligen igår innan jag somnade att jag va för sjuk för att gå på skolan idag så jag ställde ingen klocka. Men det verkar inte spela någon roll för man lyckas ju endå bli väckt hela morgonen, det började med att ullis ringde och väckte mig klockan 8 imorse och bad mig hälsa att hon va sen, men tyvär så låg jag hemma och sov! Jag lyckades i alla fall somna om väldigt fort igen, men sova hann jag endå bara göra en timme innan klockan ringde igen, denna gång va det hon från vårdcentralen som tänkte tala om att jag va fullt frisk. Jag lyckades även denna gång somna om precis efter att jag hade lagt på luren och hann sova i typ 45 minuter till innan pappa kom ner och knackade på och frågade varför jag va hemma, men jag hade turen att somna om en gång till och fick äntligen sova tills jag vaknade av mig själv runt 11. Då klev jag upp och satte mig och kikade på MTV ett tag innan jag slog igång mig sepedator som har hängt sig hela dagen, jag tror verkligen att den är väldigt självmordsbenägen, synd bara att jag kan återuppliva den gång på gång men jag tror fan att den snart ska få somna in för all framtid! Satt och snackade med emma ett tag på msn, men hon trodde nog att hon skulle smälta om hon gick hit i snöfallet så hon stannade hemma istället för att komma och göra mig sällskap. Så istället för att få sällskap av henne så har jag städat mitt rum+toan, bråkat med datorn i datarummet och fått hem ett par filmer. Nu på kvällen har jag bastat, så jävla skönt! :D Jag gjorde också hårinpackning så nu är mitt hår lent igen. Nu ska jag lägga mig och kika på ett avsnitt av o.c så jag somnar. God natt!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards