Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Rudolf med röda mulen

Av Denise Julietta - 19 november 2008 20:41

Tja tja! Inte orkat skriva nåt än den här veckan. I måndags så hade vi ingen svenska, så vi började dricker och dietik tidigare så vi fick sluta tidigare. Måste säga att det va en jävligt rolig dag på skolan, men behövs det verkligen typ 8 pers för att laga en chili con carne? :P Bara för att jag ska få en "aha, just det" upplevelse när jag läser det här igen så måste jag skriva att våran lärare nästan såg ut som cuasimodo(?) hade han bara haft en puckel på ryggen så. (han hade ögoninflammation) När jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan och sedan gick jag och la mig i sängen och somnade där också, sov fan mer än 14 timmar sammanlagt :O


Igår så va det en tråkig dag i skolan, hände väl inte så mycket kul vad jag kan minnas. Fick IG på nationella fast jag hade skrivit skitbra :( Glömde göra en jämförelse med texthäftet.. Va med tommy och emma en snabbis på kvällen och åkte till skm. Somnade tidigt som även igår.


Idag så klev jag upp och tog gymnasiebussen till stan fast jag började 15.00 Åkte till prinsen och donade på lite, skönt att åka upp dig igen. vi tog en tur efter ena travvägen, träffade på en rolig gubbe som snackade med mig. han trodde prinsen va en travhäst, då tyckte jag han va dum men jag sa ingenting. jag lät prinsen galoppera så fort han ville och tårarna bara sprutade ur ögonen på mig, världens bästa känsla kan jag tala om! kersin kom och hämtade mig och vi åkte hem och käkade varma mackor innan det va dags för mig att åka in på skolan och för henne att åka och jobba. tråkig dag i köket, jag fattar inte varför vissa ska göra allt? hallå, jag vill inte bara stå där som en idiot! snart så blir det liv för jag tänker inte låta någon sätta käppar i hjulet för mitt betyg, jag vet vad jag kan och det ska fan lärarna också få veta! eller iofs, allt va inte tråkigt, jag och ullis hade våra tokerier, fy satan vad vi skrattade ett tag, allra helst när hon klöste sönder min näsa :P ser jag ut som rudolf med röda mulen imorrn så vet ni att det är hennes fel. sedan fick vi sluta tidigt, typ halv 8, så då kom pappa och hämtade mig. nu ska jag gå och kika på film.. take care!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards