Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

Den som spar han har till slut bara pengar kvar

Av Denise Julietta - 5 augusti 2009 23:14

Jag ger upp! Ge mig ett jobb någonstans där jag inte känner en kotte och jag drar imorrn.. Life is about give and take, but I get nothing back.


Håller seriöst på att gå i miljoner bitar, jag får inte ens skrika DRA ÅT HELVETE för det fanskapet svarar inte i telefon, tack! Ska aldrig mer låna ut pengar, ställa upp i nöd eller bjuda allt jag äger och har. För vad får man tillbaka? INGENTING!


Det har i alla fall gått bra att jobba idag, att inte ha telefon med sig nere i restaurangen tror jag är ett bra tips. Då slipper man inse för några timmar att allt man har kvar är jobbet, som också det snart är över. Hur gick det för tjejen som alltid sagt att pengar är skit? Kanske detta är ännu ett bevis på det, jag tjänar pengar och får inga vänner kvar. Har serverat mycket roligt folk idag, sura som glada. Ett mc-gäng som va störtsköna! Dom ville att jag skulle sätta mig med dom och att maja skulle lyfta dom över tröskeln. Serverade också en gammal lärare som jag inte har träffat på säkert 8 år, hon kände igen mig på en gång utan att tveka, jätteroligt!


Nu ska jag hjälpa mamma att sortera tvätt, sen är det faktiskt dags för sängen. Jobbar i köket imorgon men sedan blir det serveringen resten av veckan :) That keeps me going.. Love!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards