Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Denise Julietta - 19 augusti 2009 11:20

Hej! Nu är jag kanonglad igen! :) kom precis hem och kollade min mail, hade fått ett mail från ett fjällhotell som ville träffa mig för intervju. Känner nu att jag knappast blir kvar här i vinter, ska redan på 2 anställningsintervjuer om fjällen och jag tror det blir fler. Fick även jobberbjudande här i sundsvall helt utan förvarning, en tjej kom fram och pratade med mig och alex och frågade om vi sökte jobb, och det är klart vi gör :D


För att uppdatera er om vad jag gjort resten av dagarna så har jag varit i sättna torsdag-söndag. Biggan körde så det rykte med framhjulslyft och allt :) Dock så regnade söndagen bort så hon placerade sig bara på kvaltiderna och hamnade antingen 2:a eller 3:a i serien, kanonkul! Det blev en massa fotograferande, depåhäng, trevligt sällskap och på söndagen satt vi i bussen och delade på 15 pizzor, haha! Jag kom även på ett perfekt namn till vårat team, "strip chicks", så till nästa säsong ska det införskaffas sponsring och kläder för oss tjejer.


I lördags kom syrran och hämtade mig i sättna, och vi åkte hem till dom där vi gjorde rökta räkor och åt kräftor, mycket gott och trevligt! :) Efter maten så laddade vi upp med vin och musikvideor innan jag lyckades övertala med dom ner till stan. Vi gick på irish eftersom jag varken kommer in på o'leryes eller bishop där dit dom brukar gå i vanliga fall. Vi träffade på både deras och mina kompisar och jag hade jättekul :) Det blev en runda på lite andra ställen när dom hade åkt hem och jag tod kvart över 2 bussen hem.


I veckan här så har jag varit en massa med alex, i måndags så bakade vi bröd och lagade mat. Jag försöker lära henne att det inte behöver vara så svårt att laga egen god mat, så vi gjorde risoni och kassler, mycket mumsigt ;) efter det blev det stan för lite shopping, mat och öl. (Ja, på en måndag) igår va jag på birsta med ronja på dan, blev mest fönstershopping för jag hittade ingenting som föll mig i smaken. På kvällen satt jag och alex ute och surrade i flera timmar innan vi bestämde oss för att det va för kallt så vi gick in och kollade på kort och kikade på youtube-klipp :D


Idag har jag varit uppe med tuppen och tagit en promenad ner till stan och solat och sedan gått hem igen. Nu ska jag ta tag i städningen och sen ta ett bad och ikväll blir det vindhem med familjen. Om någon är sugen på att dra på krogen efter så är jag sugen så hör av er :D Take care <3

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards