Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Denise Julietta - 23 augusti 2009 19:15

Green Day - 21 Guns
Album: 21st Century Breakdown

Lyrics:

Do you know what's worth fighting for,
When it's not worth dying for?
Does it take your breath away
And you feel yourself suffocating?
Does the pain weigh out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins.

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky,
You and I

When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last
You're in ruins.


One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky,
You and I

Did you try to live on your own
When you burned down the house and home?
Did you stand too close to the fire?
Like a liar looking for forgiveness from a stone


When it's time to live and let die
And you can't get another try
Something inside this heart has died
You're in ruins.


One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky (x2)

Av Denise Julietta - 23 augusti 2009 11:51

hejsan! Igår på dan vart det inte många knop gjorda förutom städning eftersom det var allt annat än roligt väder ute. Vid 4 hoppade jag i badet och blev klar lagom till middag. Gjorde mig klar och sedan kom stefan, hans lillebror och en kompis till dom och plockade upp mig. Vi åkte ner till alex och krille för att hämta upp alex och drog sedan vidare till en förfest hos stefans kusin. Hade mycket trevligt, härligt folk! Vid halv 12 drog jag, stefan och alex ner på krogen och drack varsin öl/cider innan alex ville åka hem så vi åkte med dom hem. Slog igång en film och somnade någongång under småtimmarna.


Imorse vaknade jag av att det va så inihelvete varmt och jag fick inte somna om. Låg kvar i sängen i typ en timme innan vi tog en promenad förbi ica och köpte varsinn glass. Satt ute tills alex och krille kom och mötte oss och vi gick på ica igen. Nu sitter jag här ensam och funderar på vad man ska göra.. vill åka ut till töva, men ingen svarar i telefon så jag lär ju inte ta mig dit förräns det är försent att ligga i solen.. Nu ska jag snoka runt lite :) LOve!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards